Nu Online
Momenteel zijn er 404 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ten huwelijk vragen

20-1-2009 12:54:49
hoi iedereen,

Ik zou heel erg graag trouwen met mijn vriend en hijzelf ziet dit ook wel zitten maar ik zou nog zeker jaar of 5 moeten wachten tot hij het wil. Ik zou wel graag lange periode verloofd zijn. Zijn hier bruidjes die hun vriend ten huwelijk gevraagd hebben of vinden jullie dit niet kunnen en hoe hebben jullie dit dan gedaan
alvast bedankt

Stéphanie
24-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 651

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik20-1-2009 13:04:50

Hallo ,

Als jij graag dé vraag stelt en dat helemaal ziet zitten moet je dat zeker doen. Mijn vriend wou ook wel trouwen ik dacht toen ook van oh jee wanneer gaat hij me dan eigenlijk wel vragen , ik ben toen ook niet bij de pakken blijven zitten en heb hem zelf op een leuke manier de vraag gesteld (vorig jaar in oktober) en kijk nu 10 juli 2010 is onze grote dag!
Gewoon doen als jij je daar goed bij voeld!

Succes! Dorien

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik20-1-2009 14:16:36

hallo Stephanie,

wij trouwen op 25/09/09, we hebben dat zo beslist onder elkaar.
ik ben wel nog aan het wachten op mijn aanzoek,vind dit wel belangrijk.
als hij mij niet ten huwelijk gevraagd heeft voor 10 februari dan doe ik het zelf met valentijn.
hoe ik het ga doen weet ik nog niet,we gaan wel gaan eten,dus het zal daar wel iets zijn.
dus voor mij ze de tips nog meer dan welkom.
als het een lezer is kan je vb een boek kopen,er een hartje in knippen er daar een ring of iets anders in verstoppen.

groetjes Daisy en Lieven
25/09/2009

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik20-1-2009 14:36:16

Mijn verloofde heeft altijd gezegd dat hij 'neen' zou zeggen als ik zelf de vraag stelde :) Ik heb het risico dus niet genomen. Maar voor mij kan het perfect! Doen waar je je goed bij voelt!

heidi

Meld misbruik20-1-2009 16:28:02

mijn vriend zei ook, dat als ik de vraag zou stellen hij neen zou zeggen, we hadden wel al het jaar 2010 in ons achterhoofd, dus dacht ik dat ik nog lang zou moeten wachten op mijn aanzoek, en wat bleek nu, vorrig jaar in april nodigde hij me op een zondagmorgend uit voor een picknick, ik zocht er verder niets achter, maar eens aangekomen was er dus niets voorzien, maar een paar minuten later lande er een helicopter, die vloog ons over de kustlijn en ja, daar was het dan, op de pier stonden 2 vrienden met een spandoek met de vraag of ik wou trouwen. geheel onverwachts, nog lekker gaan eten en nagenietend van die dag hebben we dan besloten om vroeger de stap te zetten, en wel op 16 Mei 2009.
wacht geduldig af, en je ziet, het kan nog...

Evy
1-1-2011
 Meld misbruik20-1-2009 20:25:35

Hallo,

Voor mijn vriend was het niet nodig om te trouwen...
Omdat ik altijd heb gezegd dat ik wel wil trouwen, heb ik hem vorig jaar zelf ten huwelijk gevraagd via Flair. Hij was in de wolken en vind het fantastisch dat ik het initiatief heb genomen. Wij trouwen dit jaar op 3 juli.
Dus als je het echt wil moet je het hem zeker vragen!

Veel succes!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-1-2009 6:47:11

geloof me.... je wilt echt geen 5 jaar verloofd zijn!!!

Je wil beginnen plannen, maar je bent met alles te vroeg. Je wil kleedjes zien, maar je bent te vroeg,..

bij mij was het zo, dat ik vanaf het huwelijksaanzoek echt ben beginnen plannen en zoeken. Het kon mij niet snel genoeg gaan en zelfs 1,5 jaar was voor mij al te lang

regina
10-4-2010
 Meld misbruik22-1-2009 9:14:40

Wij waren er ook al even over bezig voor hij het had gevraagd. vooral ik dan hihi en hij zei altijd: "hoe meer ge derover zaagt, hoe minder dat ik vraag he" (romantisch he) maar ja, t is waar, rushen helpt niet en toch heeft hij me het romantisch gevraagd. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je dat zelf niet kan doen he ;-)
Veel succes!

Greet
21-8-2010
 Meld misbruik22-1-2009 21:37:50

Ik heb ook mijn vriend ten huwelijk gevraagd. Ik heb een klein wit beertje gekocht (+/- 15 cm groot) met een wit T-shirtje aan waarop staat "Wil je met mij trouwen?". Dit was mooi ingepakt door de winkel. Aangezien ik hem soms nog onverwachts cadeautjes geef, had hij eerst niets door. Tot dat hij las wat er op het T-shirtje stond ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...