Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke merken bij Van Loock?

20-1-2009 14:26:05
Hallo iedereen,

Ik heb een korte trouwjurk en vind mijn schoenen toch wel belangrijk bij het geheel. Ik zou graag bij Van Loock gaan kijken, maar kan iemand mij zeggen welke merken ze daar zoal verkopen? Kwestie van niet de hele afstand te moeten afleggen om dan te merken dat het toch mijn stijl niet is...

Alvast bedankt!
Katleen

Katleen
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1287

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik20-1-2009 16:56:40

Ik heb er de mijne gekocht en die zijn van Luca Renzi!
Kmoet zeggen, op dit forum heb ik al veel gehoord over deze winkel (enkel positiefs) en veel mensen komen speciaal voor deze winkel van zover (voor ons is het ook een uur rijden)

De rest van de merken ken ik niet zo goed.

Groetjes, Laura

bart
1-7-2009
 Meld misbruik20-1-2009 17:22:33

voor bruidsschoenen hebben ze enkel luca renzi.

groetjes Imke

carolien
1-6-2009
 Meld misbruik20-1-2009 18:18:36

ik zou zeggen: doe niet de moeite van de verplaatsing!

ze hebben daar geen echt geen keuze, ben er ook geweest en het was een enorme tegenvaller!
caro

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik20-1-2009 19:40:52

alle merken staan op hun website... een hele lijst

ik snap carolien niet. We hebben het hier over de grootste schoenenwinkel van belgie...

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-1-2009 22:28:51

@Sarah,
de grootste schoenwinkel? Ben er ooit 1 keer binnen geweest. Nee dank u! Zien ze mij niet meer. Vrij duur, verschrikkelijk pretentieuze verkoopsterkes, de keuze viel mij toch ook tegen. Als zulke verkoopsters al zo uit de hoogte doen hebben ze er bij mij al gelegen hoor. Het zijn toch ook maar verkoopsters hé. (sorry, wil nu niemand beledigen)
groetjes, Carolina

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-1-2009 6:44:17

ja echt waar, de grootste schoenwinkel van belgie, met de meeste omzet ook.

Je betaald er idd meer als bij een torfs of een snoeys.

De verkoopsters zijn over het algemeen wel vriendelijk, dus heb je waarschijnlijk gewoon pech gehad.

Ik kom er al meer als 10 jaar en heb nog maar 1x een slechte verkoopster gehad.

@ kathleen, ik zou zeggeen.. doe de moeite om naar daar te rijden en koppel er een dagje shoppen in lier/ antwerpen/ shopping center ofzo aan vast.
Misschien vind je er je trouwschoenen niet, maar wel een leuke zomerschoen ofzo

Katleen
1-8-2009
 Meld misbruik21-1-2009 11:02:36

Bedankt voor de reacties. Ik weet dat Van Loock een grote winkel is, ben er al dikwijls geweest, hoewel het tamelijk ver rijden is. Ik had alleen geen idee van welke merken trouwschoenen ze verkopen, omdat ik daar nooit op gelet heb.

Heb de collectie van Luca Renzi eens gegoogled en dat is toch écht mijn stijl niet, dus ik denk niet dat ik de tocht moet maken.

Groetjes,
Katleen

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-1-2009 7:25:26

ik weet niet wat je stijl is. Maar ik vind de traditionele trouwschoenen nooit echt leuk.

Ik had trouwlaarzen van nicky van kets. Heel speciale, die ik toevallig in zijn winkel voor de helft van de prijs kon kopen. (waren normaal 500 euro)

Maar als ik dat niet had gekocht, zou ik zowiezo gezocht hebben naar gewone witte schoenen. Maar dan een specialere versie.

Trouwschoenen vind ik vaak meestal nogal 'saai'

Katleen
1-8-2009
 Meld misbruik22-1-2009 9:36:05

Inderdaad Sarah, ik vind 'traditionele' trouwschoenen ook nogal saai.
Mijn kleed is zo'n typisch jaren '50 kleedje en daar moeten volgens mij toch elegante schoenen met een deftige hak onder...

Iemand een idee waar ze in de buurt van Leuven schoenen van Rainbow Couture verkopen?

Bedankt voor de reacties!
Groetjes
Katleen

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik26-1-2009 20:29:06

hey katleen,

ik heb mijn bruidsschoenen ook bij Van Loock gehaald, ik weet nu niet exact welke merken ze allemaal hebben, maar ze hebben er tientallen verschillende soorten, heb er dan ook direct mn ding gezien én gekocht!
wel een rare manier van werken ginder, als je binnen komt moet je een nummertje trekken zoals bij de slager :p maar ze staan direct bij jou... en komen met DOZEN schoenen af!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...