Terug naar overzicht
Hey! Wij trouwen op 29 mei 2010. We hebben al een zaal en een fotograaf vastgelegd. Binnenkort gaan we op zoek naar een DJ, maar voor de rest is het inderdaad nog wat vroeg, denk ik. Jammer, ik kijk er wel naar uit alles in orde te brengen. :)
Hallo,Wij trouwen op 9 oktober 2010.We beginnen te kijken naar zalen, fotograaf, ...ja beetje vanalles eigenlijk.Tijd nemen om na te denken en als het echt ons gedacht is, gaan we zoveel mogelijk vastleggen en voorbereiden.Nuja, ik studeer wel nog dus moesten we nu al beginnen want moet ook nog studeren en thesis maken volgend jaar.Mvg,Lindsay
Wij hebben ook een lange verloving. Van februari 2008 tot mei 2009. Wij zijn vanaf mei ongeveer in actie geschoten. En zelfs nu hebben we nog tijd zat!Neem dus maar jullie tijd om alles te bekijken en te beslissen wat je eigenlijk wil.
amai wat zijn jullie er snel bij :)Succes
Hoiwij trouwen op 15/05/2010. Wij hebben al een zaal, DJ, fotograaf en onze frituur ligt ook al vast. ;-)Wij gaan een trouwfuif geven dus dat was niet zo moeilijk om te vinden.Iedereen rond ons zegt ook dat we te snel gaan maar die belangrijke dingen zoals zaal, DJ, eten had ik toch al graag van de baan, vooral ook omdat Mei een communiemaand is he.groetjes
Wij trouwen op 10-04-10 en hebben al heel veel rondgekeken en informatie gezocht. deze zomer gaan we dan de knopen doorhakken. eigenlijk zijn we er dus ook al ff mee bezig. iedereen verklaarde ons ook gek, maar als je snel begint kom je minder voor verassingen te staan vind ik :-) studeer btw ook nog, nu juni studeer ik af, joepie!! veel succes nog! xx
Hier nog eentje voor 29/5/2010..Wij zijn nog bezig met het beslissen van de trouwzaal.Heb hier op het forum al gepolst omtrent onze keuze: Groenhoven Estate in Malderen..Voor de rest zjin we naar de trouwbeurs in Flanders Expo gegaan en ons wel wat verder laten inlichten, maar daar blijft het dan ook bij..Doe mij gene stress krijgen, want als ik zie hoe ver sommigen onder jullie al staan voor 2010 begint het al te kriebelen!!!! ;-)