Terug naar overzicht
Hoi,Ik trouw 2 maanden voor jou, op 15/05/2010. En ik heb toch al redelijk wat vastliggen: De Zaal ligt vast, de traiteur, de dj en fotograaf. Dat zijn de (voorlopig )belangrijkste elementen denk ik. Als ik jou was, zou ik toch stilletjes naar een zaal uitkijken. Je trouwt in een 'drukke' periode hé. Toen wij aan het rondkijken waren voor een zaal (toch ondertussen al een 2tal maand geleden) was er 1 feestzaal waar onze datum al volzet was en op andere plaatsen waar we geweest zijn was bv het weekend ervoor toch ook al bezet. Het is niet dat hun agenda's nu al VOL staan, maar als je ECHT die datum wil, zou ik de feestzaal enz wel vastleggen zodat je zeker bent.Wij hebben uiteindelijk een parochiezaal vastgelegd en daar mogen bv op een jaar maar 10 feesten met dj gegeven worden (ivm burenhinder) dus tja, dan moet je er wel snel bij zijn natuurlijk.Het leuke is dat je natuurlijk tijd zat hebt om alles rustig te bekijken: op veel plaatsen gaan kijke, alles tegenover mekaar kunt afwegen enz zonder dat de tijd dringt.Succes ermee!Vicky15/05/2010
Hey!Wij trouwen een weekje na jullie!Onze zaal, met catering liggen al vast van in november. Ook de dj ligt al vast sinds dan.Dit weekend gaan we langs bij enkele fotografen zodat we die deze maand nog kunnen boeken.Dan zijn de belangrijkste dingen toch al geregeld en kunnen we de rest rustig aan doen.Nog veel plezier!!!Grts,Natalie
Hallokes! Wij trouwen dezelfde dag als jullie! Wij zijn deze week naar twee feestzalen gaan kijken en zouden volgende week de zaal van onze keuze gaan vastleggen. Verder heb ik al veel op papier staan enz.. maar nog niets is vastgelecht. Stilletjes aan , beetje bij beetje ga ik toch alles regelen wat al te regelen valt. Ben toch te ongeduldig dus kan ik er maar beter mee beginnen. In september of oktober ga ik men kleedje zoeken , de mensen van lilian cleas in herentals verwittigden mij hiervoor om er op tijd bij te zijn... Nog veel plannen dus! Groetjes Dorien
hoi! wij trouwen 16 mei 2009 en vorig jaar in februari hebben wij meteen de zaal vast gelegd, we hebben eerst een datum gekozen, en deze aan de zaal voorgelegd, er was gelukkig plaats en zo waren we toch al meer op ons gemak, dit is toch het belangrijkste dat de zaal vast ligt, en aangezien velen hiermee al een jaar op voorhand mee zijn, hebben we dit ook maar gedaan!