Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog bruidjes 2010

20-1-2009 14:29:17
hey,hey, zijn er nog bruidjes voor 10/07/2010. Zijn jullie al bezig met de voorbereidingen? en zo ja wat hebben jullie al allemaal gedaan of waar gaan jullie mee beginnen? kzou stilletjes aan eraan willen beginnen maar iedereen in mijn omgeving zegt me dat het nog wat te vroeg is dusja...

MG
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 379

Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik20-1-2009 18:49:48

Hoi,

Ik trouw 2 maanden voor jou, op 15/05/2010. En ik heb toch al redelijk wat vastliggen: De Zaal ligt vast, de traiteur, de dj en fotograaf.
Dat zijn de (voorlopig )belangrijkste elementen denk ik. Als ik jou was, zou ik toch stilletjes naar een zaal uitkijken. Je trouwt in een 'drukke' periode hé. Toen wij aan het rondkijken waren voor een zaal (toch ondertussen al een 2tal maand geleden) was er 1 feestzaal waar onze datum al volzet was en op andere plaatsen waar we geweest zijn was bv het weekend ervoor toch ook al bezet. Het is niet dat hun agenda's nu al VOL staan, maar als je ECHT die datum wil, zou ik de feestzaal enz wel vastleggen zodat je zeker bent.

Wij hebben uiteindelijk een parochiezaal vastgelegd en daar mogen bv op een jaar maar 10 feesten met dj gegeven worden (ivm burenhinder) dus tja, dan moet je er wel snel bij zijn natuurlijk.

Het leuke is dat je natuurlijk tijd zat hebt om alles rustig te bekijken: op veel plaatsen gaan kijke, alles tegenover mekaar kunt afwegen enz zonder dat de tijd dringt.

Succes ermee!

Vicky
15/05/2010

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik20-1-2009 19:06:30

Hey!

Wij trouwen een weekje na jullie!

Onze zaal, met catering liggen al vast van in november. Ook de dj ligt al vast sinds dan.

Dit weekend gaan we langs bij enkele fotografen zodat we die deze maand nog kunnen boeken.

Dan zijn de belangrijkste dingen toch al geregeld en kunnen we de rest rustig aan doen.

Nog veel plezier!!!

Grts,
Natalie

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik21-1-2009 9:31:26

Hallokes!

Wij trouwen dezelfde dag als jullie!
Wij zijn deze week naar twee feestzalen gaan kijken en zouden volgende week de zaal van onze keuze gaan vastleggen. Verder heb ik al veel op papier staan enz.. maar nog niets is vastgelecht. Stilletjes aan , beetje bij beetje ga ik toch alles regelen wat al te regelen valt. Ben toch te ongeduldig dus kan ik er maar beter mee beginnen. In september of oktober ga ik men kleedje zoeken , de mensen van lilian cleas in herentals verwittigden mij hiervoor om er op tijd bij te zijn...
Nog veel plannen dus!

Groetjes Dorien

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik26-1-2009 20:27:30

hoi! wij trouwen 16 mei 2009 en vorig jaar in februari hebben wij meteen de zaal vast gelegd, we hebben eerst een datum gekozen, en deze aan de zaal voorgelegd, er was gelukkig plaats en zo waren we toch al meer op ons gemak, dit is toch het belangrijkste dat de zaal vast ligt, en aangezien velen hiermee al een jaar op voorhand mee zijn, hebben we dit ook maar gedaan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...