Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

21-02-2009

20-1-2009 17:09:36
Zijn er hier nog mensen die trouwen op 21 februari? Leek me leuk om eens te vergelijken hoever iedereen staat met de voorbereiding!
groetjes,
Ann

Ann
21-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 361

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik20-1-2009 18:22:06

hey,

wij trouwen een week later, op 28/02.

Dit is klaar :
- zaal
- eten en drank
- dj
- muziek voor de mis
- uitnodigingen
- kleding voor ons beiden
- ringen
- ceremoniemeester
stadhuis geregeld

Dit weekend de laatste hand aan ons misboekje, zodat die afgedrukt kunnen worden, de kleedjes van de bruidskindjes moet ik ook nog afwerken. Dan beginnen we aan de bedankjes en de tafelverdeling...
De stress begint nu wel te komen!

Waar staan jullie?
groetjes,

Veerle

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik20-1-2009 18:39:34

Bij ons is klaar:
zaal
bevestigingen zijn binnen
ringen
kledij
bloemen
gemeenthuis
dj
hotel (wij geven ons feest 40km verder)
gisteren laatste deel huwelijksreis betaald

nog mee bezig:
bedankjes (nog 80 doosjes te vouwen en vullen met fortune cookie)
kleed dochter vermaken
tafelverdeling
verassingsbrood zien te vinden voor receptie na het gemeentehuis

Het meeste is dus wel al gedaan. De stress wordt stilaan ondraaglijk! De laatste loodjes he... ;)

groetjes,
Ann

Ingrid
21-2-2009
 Meld misbruik20-1-2009 21:11:42

Hallo,

Hier nog iemand die aftelt naar 21/02!

Nog enkele kleine dingetjes die ik niet op je lijstje zag staan, maar waar je waarschijnlijk wel aan gedacht had:
- fotograaf
- gastenboek
- eventueel cadeautje voor ouders
- eventueel afspraak met kapper voor proef

Hier moet er nog wel t één en t ander gebeuren. We zijn bv. nog aan het wachten op de bevestigingen van de gasten, zodat we onze wijn kunnen bestellen. Ook het misboekje is nog niet af.
De laatste loodjes zijn alleszins zeer stressvolle loodjes :-)

Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen waar jullie trouwen?

groetjes,
Ingrid

delphine
14-2-2009
 Meld misbruik21-1-2009 10:31:44

hallo,
wij trouwen op valentijn. Bij ons is de openingsdans nog een vraagteken en de tafelschikking. Wat we ook nog niet zo goed weten is een toffe locatie voor foto's te nemen voor binnen en buiten in de omgeving van oudenaarde?iemand ideeen?

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik21-1-2009 11:57:16

Wij trouwen in Willebroek en houden ons feest in Gasthof ter Venne in Langdorp. Mijn man is afkomstig uit Limburg en mijn familie woont in Antwerpen. Dus hebben we iets gezocht in het midden.
Waar trouwen jullie?

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik21-1-2009 14:57:50

hey,

wij trouwen voor de kerk in aarschot, en de zaal is ' de vesten' in Laakdal...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...