Terug naar overzicht
hey, wij trouwen een week later, op 28/02. Dit is klaar : - zaal- eten en drank- dj- muziek voor de mis- uitnodigingen- kleding voor ons beiden- ringen- ceremoniemeesterstadhuis geregeldDit weekend de laatste hand aan ons misboekje, zodat die afgedrukt kunnen worden, de kleedjes van de bruidskindjes moet ik ook nog afwerken. Dan beginnen we aan de bedankjes en de tafelverdeling... De stress begint nu wel te komen!Waar staan jullie? groetjes, Veerle
Bij ons is klaar:zaalbevestigingen zijn binnenringenkledijbloemengemeenthuisdjhotel (wij geven ons feest 40km verder)gisteren laatste deel huwelijksreis betaaldnog mee bezig:bedankjes (nog 80 doosjes te vouwen en vullen met fortune cookie)kleed dochter vermakentafelverdelingverassingsbrood zien te vinden voor receptie na het gemeentehuisHet meeste is dus wel al gedaan. De stress wordt stilaan ondraaglijk! De laatste loodjes he... ;)groetjes,Ann
Hallo,Hier nog iemand die aftelt naar 21/02!Nog enkele kleine dingetjes die ik niet op je lijstje zag staan, maar waar je waarschijnlijk wel aan gedacht had:- fotograaf- gastenboek- eventueel cadeautje voor ouders- eventueel afspraak met kapper voor proefHier moet er nog wel t één en t ander gebeuren. We zijn bv. nog aan het wachten op de bevestigingen van de gasten, zodat we onze wijn kunnen bestellen. Ook het misboekje is nog niet af. De laatste loodjes zijn alleszins zeer stressvolle loodjes :-)Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen waar jullie trouwen?groetjes,Ingrid
hallo,wij trouwen op valentijn. Bij ons is de openingsdans nog een vraagteken en de tafelschikking. Wat we ook nog niet zo goed weten is een toffe locatie voor foto's te nemen voor binnen en buiten in de omgeving van oudenaarde?iemand ideeen?
Wij trouwen in Willebroek en houden ons feest in Gasthof ter Venne in Langdorp. Mijn man is afkomstig uit Limburg en mijn familie woont in Antwerpen. Dus hebben we iets gezocht in het midden.Waar trouwen jullie?
hey, wij trouwen voor de kerk in aarschot, en de zaal is ' de vesten' in Laakdal...