Terug naar overzicht
als je dat ziet zitten, moet je dat zeker doen! Dat zou wel origineel en leuk zijn. Ikzelf ben helemaal geen zangtalent, en eerder van het verlegen type, evenals mijn verloofde, dus ik wij verwachten dat alletwee niet van de ander denk ik :-) We hebben al stress voor de speech!
Ik had niets voorzien.Hij had een romantisch doos gemaakt voor op huwelijksreis. Wij zijn na de wettelijke trouw en eten in beperkte kring op reis vertrokken.Toen kwam de doos boven. Het waren allemaal eenvoudige persoonlijke dingen waaronder een kaartje, ferrero rocher (ik eet dat graag), kaarsjes,...
Hoi,Ik had op onze trouw een cadeautje voor hem waar hij niets vanaf wist. Namelijk de nintendo Wii. Hij was er dolgelukkig mee! Van hem heb ik (ook totaal onverwacht) een nieuwe fiets gekregen!GroetjesKim
Als je zeker weet dat hij dat leuk vindt, moet je dat zeker doen! Wij hebben al lang op voorhand gezegd dat we geen sketches, optredens of wat dan ook willen. Maar als jullie dat leuk vinden... go for it!Groetjes,Ann(21-02-09)
Bedankt allemaal voor de enthousiaste reacties...:-) Ik weet dat mijn vriend zelf zo'n dingen niet zou doen, maar ik hou daar wel van en ik weet dat hij het niet erg zou vinden, hij kent me nu eenmaal:-pMerciekes, en ik laat nog wel weten of ik iets heb gedaan of niet:-)Groetjes, Sofietjewww.danny-sofietje.bruiloftsite.nl