Nu Online
Momenteel zijn er 364 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassing voor bruidegom??

20-1-2009 19:02:03
Hoi,
ik vroeg me af of er ook bruidjes die iets in petto hebben voor de avond zelf om hun man/bruidegom te verrassen? Een kleine act of iets anders? Ik zit wel met iets in mijn hoofd maar ben niet zeker of mensen dat wel doen....Wou graag op het liedje Honey Honey van Abba, iets korts brengen...wat denken jullie hiervan?

groetjes
Sofietje

Sofietje
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 339

katelijne

Meld misbruik21-1-2009 9:06:42

als je dat ziet zitten, moet je dat zeker doen! Dat zou wel origineel en leuk zijn. Ikzelf ben helemaal geen zangtalent, en eerder van het verlegen type, evenals mijn verloofde, dus ik wij verwachten dat alletwee niet van de ander denk ik :-) We hebben al stress voor de speech!

s
1-6-2007
 Meld misbruik21-1-2009 10:16:22

Ik had niets voorzien.

Hij had een romantisch doos gemaakt voor op huwelijksreis. Wij zijn na de wettelijke trouw en eten in beperkte kring op reis vertrokken.
Toen kwam de doos boven. Het waren allemaal eenvoudige persoonlijke dingen waaronder een kaartje, ferrero rocher (ik eet dat graag), kaarsjes,...

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik21-1-2009 11:15:44

Hoi,
Ik had op onze trouw een cadeautje voor hem waar hij niets vanaf wist. Namelijk de nintendo Wii. Hij was er dolgelukkig mee! Van hem heb ik (ook totaal onverwacht) een nieuwe fiets gekregen!
Groetjes
Kim

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik21-1-2009 23:55:58

Als je zeker weet dat hij dat leuk vindt, moet je dat zeker doen!
Wij hebben al lang op voorhand gezegd dat we geen sketches, optredens of wat dan ook willen. Maar als jullie dat leuk vinden... go for it!

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Sofietje
20-6-2009
 Meld misbruik23-1-2009 20:27:58

Bedankt allemaal voor de enthousiaste reacties...:-) Ik weet dat mijn vriend zelf zo'n dingen niet zou doen, maar ik hou daar wel van en ik weet dat hij het niet erg zou vinden, hij kent me nu eenmaal:-p
Merciekes, en ik laat nog wel weten of ik iets heb gedaan of niet:-)
Groetjes, Sofietje

www.danny-sofietje.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...