Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kindjes klas kerk

20-1-2009 19:07:30
Hoi,

Even een praktische vraag. Ik ben onderwijzeres en zou graag de kindjes uitnodigen aan de kerk. Maar hoe doe je dat eigenlijk? Geef je een persoonlijke uitnodiging aan de ouders? Hang je dat ergens op in de klas? Alez, ik heb er eigenlijk geen idee van.

Groetjes,
Sarah

Sarah
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 479

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik20-1-2009 19:12:08

Hallo Sarah,

Ik sta ook in het onderwijs en bij ons contacteren de collega's de ouders. Zij regelen dan ook iets met de kinderen om te doen in de kerk, zodat ze er toch wat 'actief' bij betrokken zijn.

Groetjes,

Cindy

Sofietje
20-6-2009
 Meld misbruik20-1-2009 19:13:26

Hey, ik ben ook onderwijzeres...Kleuter...Hoe ik het zou aanpakken: Ik zou inderdaad de ouders uitnodigen met hun kindje voor de trouw in de kerk, want kinderen kunnen moeilijk alleen komen he naar de trouw?!:-)

Laat maar weten wat je hebt besloten?!
groetjes, Sofietje

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik20-1-2009 19:23:52

hallo Sarah,

ikzelf ben onthaalmoeder, wij nodigen de ouders met hun kindjes uit in de kerk en op de receptie.
wij zijn toch van plan aan iedereen een uitnodiging te geven.

groetjes Lieven en Daisy
25/09/2009

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-1-2009 19:52:14

Ook ik ben leerkracht.
Onze huwelijksaankondiging zal ws bij de familiale berichten verschijnen in ons schoolkrantje. Ik denk dat ik misschien wel een briefje meegeef aan de kinderen met 'joepie, onze juf trouwt! iedereen is uitgenodigd in de kerk van... om... Wil jij meehelpen onze dag onvergetelijk te maken?' of zoiets... Het zal wel druk worden, want ik geef in 2 klassen les (1e lj: 20 lln, 6e lj.: 29 lln)!

ina
2-5-2009
 Meld misbruik20-1-2009 22:18:47

Heykes,

ik sta ook in het onderwijs, 3e- 4e leerjaar. Ik ga het ook in het schoolkrantje laten zetten. Misschien geef ik dan nog een briefje mee of laat ik het noteren in de agenda. Het wordt zeker spannend. Je kan dromen van een grote opkomst maar het zal afwachten worden hé? Ik heb het ook moeilijk met het aantal bedankinkjes voor de kinderen. Hoe berekenen jullie dit?

Groetjes, Ina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info