Terug naar overzicht
Hallo Sarah,Ik sta ook in het onderwijs en bij ons contacteren de collega's de ouders. Zij regelen dan ook iets met de kinderen om te doen in de kerk, zodat ze er toch wat 'actief' bij betrokken zijn.Groetjes,Cindy
Hey, ik ben ook onderwijzeres...Kleuter...Hoe ik het zou aanpakken: Ik zou inderdaad de ouders uitnodigen met hun kindje voor de trouw in de kerk, want kinderen kunnen moeilijk alleen komen he naar de trouw?!:-)Laat maar weten wat je hebt besloten?!groetjes, Sofietje
hallo Sarah,ikzelf ben onthaalmoeder, wij nodigen de ouders met hun kindjes uit in de kerk en op de receptie.wij zijn toch van plan aan iedereen een uitnodiging te geven.groetjes Lieven en Daisy25/09/2009
Ook ik ben leerkracht.Onze huwelijksaankondiging zal ws bij de familiale berichten verschijnen in ons schoolkrantje. Ik denk dat ik misschien wel een briefje meegeef aan de kinderen met 'joepie, onze juf trouwt! iedereen is uitgenodigd in de kerk van... om... Wil jij meehelpen onze dag onvergetelijk te maken?' of zoiets... Het zal wel druk worden, want ik geef in 2 klassen les (1e lj: 20 lln, 6e lj.: 29 lln)!
Heykes,ik sta ook in het onderwijs, 3e- 4e leerjaar. Ik ga het ook in het schoolkrantje laten zetten. Misschien geef ik dan nog een briefje mee of laat ik het noteren in de agenda. Het wordt zeker spannend. Je kan dromen van een grote opkomst maar het zal afwachten worden hé? Ik heb het ook moeilijk met het aantal bedankinkjes voor de kinderen. Hoe berekenen jullie dit? Groetjes, Ina