Terug naar overzicht
Hallo,Ons dochter is iets jonger en stapelzot van K3. Het zal dus iets worden van hen. Hopelijk staat ze dan ook te dansen zoals hier thuis (ongelooflijk leuk om te zien), dus tis misschien een ideetje.Groetjes,Cindy
Hoi,Er bestaat een liedje van samson en gert.."Ik ben verliefd"Je hebt ook een paar toepasselijke liedjes van K3 "Liefdeskapitein" "eeuwig samen" "kusjesdag"....Voor de rest kan ik zo direct niet iets bedenken, maar waarschijnlijk vallen de liedjes van k3 wel in de smaak bij een kindje van3.Alvast nog veel succes met jullie zoektocht.
K3 doet het altijd goed op die leeftijd hè!'eeuwig en altijd' vind ik echt wel toepasselijk.Wij gaan iets doen met 'trouwen', daar zijn mijn twee dochters zot van :-)
hey Nancy,Wij hebben ook een liedje van K3 genomen voor in de kerkHet liedje is van ik wil met je trouwen.Onze 2 dochters zijn dan 7 en 3 en ze staan ook altijd te dansen op K,ik hoop stiekem ook in de kerk, een ander leuk liedje vinden onze meisjesik hou van u van noordkaap.groetjes Daisy en Lieven25/09/2009mama en papa van Femke en Hanne