Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidschoenen kleine bruid, grote bruidegom

20-1-2009 22:35:22
Hallo,
Ik ben een kleine bruid (1m64) in vergelijking met mijn toekomstige bruidegom (1m90). Is dat eigenlijk een probleem (foto's, dans,...)? Ik ben wel gewoon om (hoge) hakken te dragen, maar wel van die stevige, niet zo van die smalle die ze in de eerste bruidswinkel voorstelden. Iemand een idee waar ik bruidsschoenen met een stevige hak of sleehak kan gaan kopen? Ik heb een lang kleed, dus je zou enkel de tip van de schoen zien. Ik woon in Vlaams-Brabant, tegen Limburg, maar afstand is eigenlijk geen probleem.

Geert
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 575

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik21-1-2009 9:26:31

Hoi, bij mij is het verschil even groot: ik ben 1m67 en mijn verloofde is 1m94! Ik heb schoenen met een stevige hak van 9cm. Ze zijn van het merk Rainbow Club (www.rainbowclub.co.uk , er zijn 3 modellen met zo een hoge stevige hak), die hebben ze bij Anuna in Hasselt en FarahLove in Zwijndrecht. (de mijne zijn van bij FarahLove, model Hattie)
Tof detail: je kan ze laten in een andere kleur verven na je huwelijk, dan kan je er nog lang van genieten!

Veel succes!

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik21-1-2009 9:52:54

Dankjewel voor de zeer snelle reactie. Ik ga zéker is gaan kijken. Ook leuk om te weten dat ik niet de enige ben ;-)

katelijne

Meld misbruik21-1-2009 10:22:54

ik ben ook maar 1m64, en heb ook trouwschoenen met een redelijk hoge hak (6à7 cm). Is wel een redelijk smal hakje, maar ze voelen superstevig en zitten echt gemakkelijk. Ze komen wel van LaSpoa in roeselare (west-vlaanderen), dus daar kan ik je niet in helpen.
En met de foto's zou ik niet inzitten. Das toch op al jullie foto's al zo? Integendeel, dan kan je mooie foto's trekken waar jij op een bankje of zo staat, de fotograaf zal daar wel creatief mee omspringen, daar ben ik zeker van :-)

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik21-1-2009 11:00:51

Kijk eens op de website van elsa coloured shoes (rainbow, is daar een onderdeel van), daar kan je een keuze maken door aan te geven hoe hoog, welke schoenneus enz je wilt.

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik21-1-2009 11:14:16

Hoi,
Ik ben 1m56 en mijn man 1m98. Nog een groter verschil dus. Ik had ook hele hoge hakken genomen (maar ben dat wel al gewoon hoor), daarbij heb ik ook nog eens maat à 34... De hak is 7à8 cm van Linea Raffaelli. Ik heb er op de dag zelf geen problemen mee gehad. Toch was het "niveauverschil" te groot voor het altaar bijvoorbeeld. Die foto's zijn echt belachelijk en bij het buitenkomen van de kerk. Maar onze fotoreportage is wel creatief, ik sta of zit ergens op of hij draagt mij enz...
Groetjes
Kim
reeds 172 dagen getrouwd

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik21-1-2009 11:25:24

wij hebben het tegenovergestelde :p
kleine bruidegom (1.69), grote bruid (1.67)
En een platte schoen vind ik niet flatterend.. Dus hoe los je dat op he :)

groetjes

Ellen

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik21-1-2009 14:03:56

Hey Ellen, grapje hé, maar war dacht je van cowboyboots voor je man? Die hebben een hak, dan kan jij ook een hakje aan ;o)

Ik kan me inbeelden dat dat het omgekeerde probleem is, moet ook niet makkelijk zijn om daar een oplossing voor te vinden :o)

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik21-1-2009 14:53:39

hey,

ik ben ook 1.65 en mijn vrined 2.05. Ik heb maar hakes van 4 tal cm, omdat ik meer niet gewoon ben. Ik heb een klein hoedje op, wat al een beetje groter maak. Maar ik trek mij er eigenlijk gewoon niets van aan. Wij zijn zo gewend aan ons lengteverschil, dat ik nu niet openees ga verstoppen dat ik niet boven zijn borstkas uitkom ;)
iedereen die ons kent weet dat, dus ik zit er niets mee in...

groetjes,
veerle

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik21-1-2009 22:07:34

hihi, Annelies, ik denk ik niet dat mijnen toekomstigen daar voor te vinden zal zijn :p

Ik ga gewoon een laag hakje aandoen..
en mijn haar ga ik vanachter laten opsteken... zodat ik met m'n haar ook niet de lucht inga :p

groetjes

Ellen

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik26-1-2009 20:17:38

hoi,

ik ben gaan kijken bij Van Loock, mooie schoenen! ik ben zelf ook maar 1m60 en mn vriend is 1m87 :-) ik ben het niet echt gewoon van hakken te dragen, maar heb een schoen gekocht met een hakje van 5 cm en die liep héél makkelijk!

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik27-1-2009 9:19:33

Heb nog eens rondgevraagd en Van Loock komt er idd bij de meesten goed uit. Ik ga zaterdag eens kijken. Zal je iets laten weten.
Bij Anuna in Hasselt ben ik vorige zaterdag eens gaan kijken en daar heb ik ook al schoenen gezien, van de Rainbow Collection. Daar hadden ze wel niet zo veel, dus vandaar dat ik nog niet durfde kiezen.
Maar het was wel al goed: een brede, hoge hak!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...