TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
1-8-2009
|
21-1-2009 10:03:53
Hallo
Onze feestzaal is "de baenwinning". Ook van Bart Claes. Om exacte prijzen te weten maak je best eens een afspraak. Wij hebben dit ook gedaan en hebben een hele bundel met alle mogelijkheden meegekregen.
Groetjes Kim
01/08/2009
|
|
silvio
1-1-2011
|
21-1-2009 10:29:34
Als je me even je mailadres geeft zal ik je prijzen doormailen
Grtz
|
|
kristof
26-4-2010
|
21-1-2009 10:42:12
kristofvanquaethoven@yahoo.com
|
|
Karmen
29-5-2010
|
21-1-2009 11:09:48
Hey Kristof, wij hebben de Beelhoeve ook lange tijd als mogelijke locatie in ons achterhoofd gehouden, maar zijn uiteindelijk ook omwille van de prijs afgehaakt. Ik hoor er niets dan goeds over, het eten schijnt echt in orde te zijn, de locatie is prachtig, maar je betaalt inderdaad meer dan elders in Limburg. Dus dat is een keuze die je zelf moet maken. Wij kozen uiteindelijk voor Het Dennenhof in Bokrijk. Scheelt ons per persoon toch zo'n 15-20 euro, dus voor een grote groep vonden wij dit toch de moeite! Succes met de zoektocht! ;)
|
|
Karmen
29-5-2010
|
21-1-2009 11:09:51
Hey Kristof, wij hebben de Beelhoeve ook lange tijd als mogelijke locatie in ons achterhoofd gehouden, maar zijn uiteindelijk ook omwille van de prijs afgehaakt. Ik hoor er niets dan goeds over, het eten schijnt echt in orde te zijn, de locatie is prachtig, maar je betaalt inderdaad meer dan elders in Limburg. Dus dat is een keuze die je zelf moet maken. Wij kozen uiteindelijk voor Het Dennenhof in Bokrijk. Scheelt ons per persoon toch zo'n 15-20 euro, dus voor een grote groep vonden wij dit toch de moeite! Succes met de zoektocht! ;)
|
|
Karmen
29-5-2010
|
21-1-2009 11:11:32
Ik ben nog iets vergeten. Vergeet niet dat je in de Beekhoeve nog huurgeld betaalt voor de locatie. Wij trouwen op een zaterdag in mei, dus voor ons zou dit 1500 euro geweest zijn. In andere feestzalen moet je deze huur niet betalen, dus vergeet daar geen rekening mee te houden voor jullie budget!
|
|
kristof
26-4-2010
|
21-1-2009 11:17:17
@ Karmen
Wij zijn van plan om in april 2010 te trouwen op een vrijdag dus dat is in het laag seizoen. Dan is het maar 150€ voor de huurprijs. Zou je mij aub de prijs van het dennehof (+/-) kunnen meedelen aub. mailadres: kristofvanquaethoven@yahoo.com
Alvast bedankt Kristof
|
|
Karmen
29-5-2010
|
21-1-2009 11:22:42
Kristof, de prijzen van het Dennenhof vind je gewoon op de site www.dennenhof.be . Dan links doorklikken naar feestformules & dan naar buffetten. Je kan ook mailen naar de zaal zelf & een offerte vragen. Wij hebben dit ook gedaan: inge.mols@dennenhof.be. Dan kan je de totaalprijs met drankenforfait ed berekend zien.
Op een vrijdag trouwen scheelt natuurlijk! Dan hadden wij de Beekhoeve eventueel ook nog overwogen, maar 15OO euro vond ik toch al veel extra geld, dat ik liever ergens anders gebruikte!
In elk geval veel succes & plezier & hopelijk vinden jullie de ideale zaal voor een schappelijke prijs, hè! ;)
|
|
Karmen
29-5-2010
|
21-1-2009 11:22:46
Kristof, de prijzen van het Dennenhof vind je gewoon op de site www.dennenhof.be . Dan links doorklikken naar feestformules & dan naar buffetten. Je kan ook mailen naar de zaal zelf & een offerte vragen. Wij hebben dit ook gedaan: inge.mols@dennenhof.be. Dan kan je de totaalprijs met drankenforfait ed berekend zien.
Op een vrijdag trouwen scheelt natuurlijk! Dan hadden wij de Beekhoeve eventueel ook nog overwogen, maar 15OO euro vond ik toch al veel extra geld, dat ik liever ergens anders gebruikte!
In elk geval veel succes & plezier & hopelijk vinden jullie de ideale zaal voor een schappelijke prijs, hè! ;)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|