Terug naar overzicht
hallo,Ik ben ook op zoek naar zo iemand dus ik hoop dat er hier wat reacties komen!Groetjes,Nathalie27/06/2009
Bij vrienden van ons heeft lfant productions gefilmdlfant_productions@hotmail.com
Ik hoop dat je iemand vindt, maar ik denk dat de meeste videografen wel wat meer zllen vragen, zeker voor een hele dag. Ik ben er nog niet uit of wij iemand zullen vragen of niet, dus kan je jammer genoeg niemand aanraden.
Wij hebben de onze net gevonden!! (Rovika) Na een hele gezellige avond met dit koppel videografen (man & vrouw) en het bekijken van hun werk (supermooie kwaliteit zonder al die effecten en andere tralala) hebben we ter plekke beslist dat we met hun in zee zouden gaan. Wreed gezellige mensen waarbij we meteen op ons gemak waren... Wij betalen wel meer, maar vonden dat wel de moeite omdat we ook echt waar voor ons geld krijgen (ook niet gebudgetteerd...beetje bijsparen hé ;-)) Misschien kan je voor jullie wens terecht bij een een laatstejaars student ofzo. Ik vrees dat een hele dag filmen altijd wel meer zal kosten...enfin, je weet maar nooit dat jullie ideale videograag hier nog op je pad komt...Succes!Amaryllis07-08-2009
Wij hebben "clipvideo" als videograaf.Betalen wel iets meer dan jullie maximumbudget voor een volledige dag...was toen wel een promotie.Misschien eens contact opnemen voor een offerte? Doen dit vrijblijvend.
Wij hebben as video van ingelmunsterValt goed mee van prijs!http://www.asvideo.be/
Kan ook zo goed als gratis hoor.meer info@discovideo.begrtz
Hey,Wij hadden T&B Produkties, 600euro 6 dvd's en wij waren heel tevreden over het resultaat! Ook toffe jongens trouwens. Filmen van s'morgens tot 1u na openingsdans!!Zij hebben ook een formule van 700 euro waarbij er dan ong. 75 foto's nog bij zijn.(dacht ik)Alvast veel succes,groetjes,Patricia
Hey Debby,Wij trouwen op 14/02/2009 en wij hebben Freddy uit Zoersel als videograaf. Wij hebben hem leren kennen via een collega van mij en hebben al werk van hem gezien en het is echt prachtig.We zijn bij hem echt heel hartelijk onthaald geweest. Hij kom op de dag van de trouw van 9 u tot 02.00 u filmen en dat voor de prijs van 450euro.Je kan hem bereiken op fre4@telenet.be als je wil.Vele groetjes en veel plezier met de voorbereidingen.Inge
Hoi Debby!Als je een videograaf een gehele dag wilt, dan kan je al gauw rekenen op 1000euro. Dan heb je ook echt kwaliteit, want je trouwt maar 1 x natuurlijk...Kijk eens op filmmijnbruiloft.nl, en vraag desnoods wat je kan krijgen voor jouw budget?Succes!! Groetjes!