Nu Online
Momenteel zijn er 562 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskleedje voor onze dochter

21-1-2009 10:45:08
Hallo,

Wij trouwen op 22 augustus en omdat we al een dochtertje hebben, wordt zij ook ons bruidsmeisje. Als wij trouwen zal ze bijna 18 maanden oud zijn. (Ik denk dat ze dan ongeveer maat 86 gaat hebben) Weet er iemand een winkel waar je kleedjes kunt kopen in regio Kempen. Ik zou echt willen dat ze er als een prinsesje uitziet.

groetjes

Heidi
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 837

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik21-1-2009 10:48:20

Hey Heidi,

Ik weet niet wat het budget, is maar gisteren zag ik een folder van C&A met de nieuwe collectie, prachtige/betaalbare dingen.

Marieke
18/04/2009

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik21-1-2009 10:57:42

Bij sposa in Heusden-Zolder. Daar zijn wij ook gaan kijken,echte leuke prinsessenkleertjes vanaf 30 euro.

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik21-1-2009 11:06:11

Hallo Heidi

Ik ben ook van de kempen en heb ook nog niet echt een idee waar ik ga kijken voor kleertjes voor onze bruidkindjes. Wij hebben er 3, 2 van 2 jaar en eentje van 5 jaar. Heb gisteren ook de folder van C&A gezien en er staan idd mooie kleertjes in.

Ik weer niet vanwaar jij juist bent maar in Westerlo is er een kinderboetiek 'Anne-Lou' waar ze merken verkopen zoals Petit Filou, Mer du Nord,Hilfiger,... Binnekort is het daar opendeurdag en ga ik eens een kijkje nemen. Kwestie van idee te krijgen van de prijs.

Ben wel benieuwd of er nog reacties op komen.

Groetjes
Joke 30/05/2009

evy
1-3-2009
 Meld misbruik21-1-2009 12:51:05

Neem zeker eens een kijkje op humpiedump.nl

Groetjes Evy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...