Terug naar overzicht
Hey Anne,Met welke fotograaf werk je? Is het soms Pieter Van Impe uit Erpe-Mere? Wij hebben hem ook als fotograaf en hebben onze verlovingsreportage al achter de rug.Wij gaan deze foto's ook gebruiken voor onze uitnodigingen en ander drukwerk.Ik werk met een gewone drukker uit Dilbeek. Ik geef hen de foto's en ideeën qua lay-out alsook de teksten en zij zorgen dan voor de lay-out.Ik moet er ook dringend werk van maken want wij trouwen op 09/05/09 !!Janick
hey,de "bekende" merken voor huwelijksuitnodigingen (buromac, intercard) hebben ook verschillende kaarten in hun collectie waarbij je eigen foto wordt gebruikt. Mss een idee?Joke
hi,nee, wij werken met fotografie Luna uit Brecht ... leuk koppel fotografen ;-) en maken super leuke foto'skijk maar eens op www.fotografieluna.be de gekende websites om kaartjes te maken heb ik al uitgepluist, maar mijn gadiging niet echt gevonden ;-((bedankt voor jullie reacties !! Anne
Hallo, Wij werken ook met een zelfontworpen foto, en hebben ze laten drukken bij drukkery Univers te Merelbeke.hundelgemsesteenweg 310 - 982 Merelbeke09/230 09 09Ga gerust langs en vertel ze over je probleem, zeg ze dat je gestuurd bent door dat koppeltje dat gaat trouwen in griekenland en je zal waarschijnlijk nog 30% korting krijgen op je drukwerkIndien nog vragenvanmassenhove@mobistarmail.be
Ha, wij hebben ook Pieter Van Impe! Zalige foto's!! Ik denk dat er veel drukkers zijn die deze optie beiden zulle. Bij ons wordt het Janssens in Brugge, maar dan met een potloodtekening van mijn nichtje. De verlovingsfoto's heb ik al gebruikt voor tal van andere zaken...leuk!GRoetjes,Amaryllis07-08-2009
hey Annewij zijn ook van het Aalsterse en hebben als drukker Dataprint uit Dilbeek gehad.Prachtig resultaat! Een echte aanrader.Website: www.dataprint.be GroetjesLiesbeth
www.buromac.be edelweiss in Doorslaar (bij Lokeren) hebben hele toffe en mooie uitnodigingen!en héél vriendelijk