Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

is een drukker moeilijk te vinden ??

21-1-2009 11:15:15
Hi Lieve Bruidjes,

Onze fotograaf ligt eindelijk vast ! ... oef, en ... we krijgen er ook nog een verlovingsshoot bij ... leuk hé ?
we zouden graag die foto's willen gebruiken voor de uitnogigingen van ons huwelijk ...
Kennen jullie een leuke drukker die dit kan opnemen in zijn gamma (dus uitnodigingen met foto ?) hebben jullie daar misschien websites van ?
Eventueel ook om zelf te maken ?

Hartelijk dank voor jullie hulp alvast ;-))

ps : wijzelf zijn afkomstig uit Aalst

Anne (het "ongeloofelijke-druk-op-zoek-naar-een-oplossing-voor-uitnodigingen-bruidje)

Anne
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1228

Janick
9-5-2009
 Meld misbruik21-1-2009 11:51:06

Hey Anne,

Met welke fotograaf werk je? Is het soms Pieter Van Impe uit Erpe-Mere? Wij hebben hem ook als fotograaf en hebben onze verlovingsreportage al achter de rug.
Wij gaan deze foto's ook gebruiken voor onze uitnodigingen en ander drukwerk.
Ik werk met een gewone drukker uit Dilbeek. Ik geef hen de foto's en ideeën qua lay-out alsook de teksten en zij zorgen dan voor de lay-out.
Ik moet er ook dringend werk van maken want wij trouwen op 09/05/09 !!

Janick

joke
1-8-2009
 Meld misbruik21-1-2009 13:07:16

hey,

de "bekende" merken voor huwelijksuitnodigingen (buromac, intercard) hebben ook verschillende kaarten in hun collectie waarbij je eigen foto wordt gebruikt. Mss een idee?

Joke

Anne
11-7-2009
 Meld misbruik21-1-2009 13:50:11

hi,
nee, wij werken met fotografie Luna uit Brecht ... leuk koppel fotografen ;-) en maken super leuke foto's
kijk maar eens op www.fotografieluna.be
de gekende websites om kaartjes te maken heb ik al uitgepluist, maar mijn gadiging niet echt gevonden ;-((
bedankt voor jullie reacties !!

Anne

werner
28-5-2009
 Meld misbruik21-1-2009 15:50:36

Hallo,
Wij werken ook met een zelfontworpen foto,
en hebben ze laten drukken bij drukkery Univers te Merelbeke.
hundelgemsesteenweg 310 - 982 Merelbeke
09/230 09 09
Ga gerust langs en vertel ze over je probleem, zeg ze dat je gestuurd bent door dat koppeltje dat gaat trouwen in griekenland en je zal waarschijnlijk nog 30% korting krijgen op je drukwerk
Indien nog vragen
vanmassenhove@mobistarmail.be

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik21-1-2009 16:22:33

Ha, wij hebben ook Pieter Van Impe! Zalige foto's!! Ik denk dat er veel drukkers zijn die deze optie beiden zulle. Bij ons wordt het Janssens in Brugge, maar dan met een potloodtekening van mijn nichtje. De verlovingsfoto's heb ik al gebruikt voor tal van andere zaken...leuk!

GRoetjes,

Amaryllis
07-08-2009

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik22-1-2009 10:47:44

hey Anne

wij zijn ook van het Aalsterse en hebben als drukker Dataprint uit Dilbeek gehad.
Prachtig resultaat! Een echte aanrader.

Website: www.dataprint.be

Groetjes
Liesbeth

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik26-1-2009 20:15:38

www.buromac.be

edelweiss in Doorslaar (bij Lokeren) hebben hele toffe en mooie uitnodigingen!
en héél vriendelijk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info