TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
|
21-1-2009 14:07:53
Hey Joke, wij trouwen op 2 mei. Ben vorige week naar de bloemist geweest. Ik heb er een aantal gedaan in de regio Brugge. Wij nemen Palladio aan de Ezelpoort (Werfstraat 1). Ik vind dit een hele goeie bloemist. Andere opties waren Het bloemblad in de Baron Ruzette lzzn (daar werd ik niet vriendelijk ontvangen) en 4 seizoenen uit de Generaal Lemanlaan (duurder, heeft goede smaak maar hangt van dag tot dag af). Bij Palladio hebben wij besteld: De corsages (7 stuks) Bruidsboeket klein boeketje voor bruidmeisje veriering aan de stoelen 6 rijen aan 2 kanten Altaarstuk versiering voor op de eettafels 2 bloemstukken in een grote pot voor aan de lezingstukken in de kerk. deze stukken worden dan verhuisd naar de feestzaal. Wij komen aan een prijs van € 1.000. Wel rekening houden dat wij het weekend trouwen voor moederdag en dat de bloemen dan het duurst zijn. Is direct een groot bedrag maar ik vind het een hele goede bloemist. En bloemen maken je trouwfeest toch speciaal.
groetjes
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
21-1-2009 16:20:01
Er zijn zoveel bloemisten in Brugge...en iedereen heeft andere smaak hé. Misschien moet je eens naar enkele bloemisten gaan waarvan je de stijl leuk vindt en dan kijken hoe je ontvangen wordt en wat voor prijzen ze hanteren. Zo zou ik het doen...
Succes!
Amaryllis 07-08-2009
|
|
Barbara
10-4-2009
|
21-1-2009 21:19:30
Hoi, Op Sint-Andries heb je op de gistelsesteenweg Fine Fleur en Verlinde... Die aan de ezelpoort is idd goeie kwaliteit, maar aan de duurdere kant vind ik. Wij gaan waarschijnlijk naar Bloem Bloem in Varsenare. Groetjes Barbara 10-4-2009
|
|
Inge
27-9-2008
|
23-1-2009 14:11:01
Hey, wij hadden voor ons huwelijk (bruidsboeket + gedeelte van de kerk) Fine Fleur, aan de Gistelsesteenweg. Hij was heel correct van prijs (bloemen zijn sowieso niet echt goedkoop) en de bloemen waren prachtig. Je kan bij hem een afspraak maken, hij neemt uitgebreid de tijd om samen je wensen te overlopen. Hij doet ook bloemendecoratie in de zaal als je dat wil.
|
|
Tessa
22-5-2009
|
30-3-2009 13:15:15
HOi, Wij zijn ook van regio Brugge en hebben lang gezocht naar een Bloemist die betaalbaar was...uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij Dreamflower in Sijsele...zij maken ook onze kaarsen voor de viering en attenties en daar zijn ze echt super behulpzaam, zeker niet duur en je kan en mag hen alles vragen, niks is teveel...dus zeker een aanrader! Groetjes Tes http://www.wijtrouweninmei.blogspot.com
|
|
Tessa
22-5-2009
|
30-3-2009 13:18:20
Mss nog even aanvullen dat we in Dreamflower het volgende besteld hebben: Bloemetjes voor aan de stoelen (13 rijen), bruidsboeket, altaarstuk, ringenstuk (speciaal in vorm met bloemetjes, daarnaast ook nog ballonnen (13 rijen ook), 50 ballonnen voor los te laten + 2 grote voor ons, huwelijkskaars kaarsen voor ouders en getuigen en 60 attentie kaarsen en we betalen alles tesamen nog geen € 700 dus loont zeker de moeite!! Kus
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|