Terug naar overzicht
hoi sara,ons feest is daar ook. maar ik ben er al naar verschillende feesten geweest.Het is daar echt prachtig. zowel eten als bediening. het is echt topgroetjes
Een van mijn beste vriendinnen is daar getrouwd en 't was allemaal picobello zulle! Je kon niets aanmerken op eten, bediening of organisatie. Ik denk dat je op dat vlak zeker goed zit! Zelf hebben wij een andere feestzaal gekozen, omdat ik de zalen nogal 'lage plafonds' vind hebben, maar ik ben daar nogal overdreven in geloof ik...ik heb "hoogte " nodig als er zoveel volk in mijn buurt is, haha!Succes met je keuze!Amaryllis07-08-2009
Feestzaal geen ervaring maar het restaurant is er wel erg goed! Lekkere keuken dus!
Hey!Wij hebben vorige zomer besloten te trouwen in juli 2010. Op onze zoektocht naar een feestzaal zijn ook wij op Hof ter Mude gebotst. Jammer genoeg was de zaal al geboekt voor onze datum (17/07/2010), en dit was reeds in september vorig jaar!Dus als je een datum geprikt hebt, snel even informeren zou ik zeggen, want het is er echt SUPER (we hebben er al enkele trouwfeesten meegemaakt).Veel succes nog!Grts,Natalie
Zeker zo snel mogelijk informeren, want bij ons was het ook al bezet. Heeft een hele goeie naam, dus doen zou ik zeggen!Succes,Rebecca27/06/09
Hey,Wij zijn afgelopen zomer gehuwd en ons feest was in hof ter mude. Het was zeker een aanrader. Je hoeft je niks aan te trekken, je stelt zelf alles samen qua menu en drank, je kan alles vragen de avond zelf.Op ons feest had een neef van ons gezegd dat hij niet kwam naar ons feest. De avond zelf viel hij tijdens het dessert zomaar binnen. Hij ging niets eten of drinken, maar heeft dat uiteraard wel gedaan. Evenals iemand anders zijn stoel ingepikt.Ik ben dit voorval gaan uitleggen aan de ober en ik heb niks voor hem moeten bijbetalen (we werkten met een drankenforfait). Enig nadeel: je moet vroeg boeken.Groetjes en succes!
Hoi!Wij hebben er reeds drie feesten meegemaakt. Het eten is lekker en het dessertbuffet is fantastisch. De receptie vond ik telkens een heel stuk minder: veel 'slappe' toastjes. Als je de receptie niet buiten kan doen, vind ik de receptieruimte heel krap. Jammer dat de zaal zo 'bevangen' is.groetjes