Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Te vroeg voor trouwkleed?

21-1-2009 14:01:16
Hey dames,

Zeg ik heb juist naar een bruidswinkel gebeld ( in het brusselse) om een afspraak te maken voor zaterdag. Krijg ik een mevrouw aan de lijn die mij vraagt wanneer ik trouw, zeg ik heel onschuldig in juni.
Zegt die ineens:' ooh nee sorry is veel te vroeg je mag nog niet komen. Kom pas tijdens de paasvakantie.

Nu is mijn vraag, ben ik echt zo vroeg? Om pas tijdens de paasvakantie te gaan vind ik zelf wel beetje aan de late kant.

Sara
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 832

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-1-2009 14:12:47

Dat is wel héél raar! Ik ben in december gaan passen en trouw 31/7.

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik21-1-2009 14:29:00

In Brussel zijn er wel degelijk een aantal winkels met héél korte levertermijnen, misschien dat het daarom is dat ze het te vroeg vond?
Ik ben in oktober beginnen kijken voor mijn huwelijk in april, in sommige winkels vonden ze dat vroeg, in andere winkels kreeg ik te horen dat ik bijna te laat was. Ik denk echt dat het gewoon van de winkel afhangt.
Begin gerust maar al rond te kijken hoor!

michelle
16-8-2009
 Meld misbruik21-1-2009 16:37:04

Hey Sara,

Waar ben je geweest in Brussel? Mijn schoonzus werkt in een bruidswinkel in Brussel en ik ben al in oktober geweest.

groetjes

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik22-1-2009 11:38:54

Dat is zeker niet te vroeg. Ik trouw ook in juni en ik heb mijn kleed in december gekocht. Velen vonden dat zelfs al laat. Mijn kleedje heeft 3 maand leveringstermijn nodig (wat gemiddeld is). Nu ja, mijn mama vond het ook vroeg :-).
Nee, serieus, kijk gerust al rond hoor, want je bent echt niet vroeg, integendeel!

Succes!

Rebecca
27/06/09

Marie
16-5-2009
 Meld misbruik22-1-2009 17:04:01

Hey!

Denkt ze misschien dat je juni 2010 bedoelt?? het is zeker niet te vroeg hoor. Ik ben in het Brusselse in Oktober kleedjes gaan passen en ik trouw in mei en de verkoopsters waren allemaal aan het zeggen dat ik aan de late kant was...

X-jes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...