Terug naar overzicht
Dat is wel héél raar! Ik ben in december gaan passen en trouw 31/7.http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
In Brussel zijn er wel degelijk een aantal winkels met héél korte levertermijnen, misschien dat het daarom is dat ze het te vroeg vond?Ik ben in oktober beginnen kijken voor mijn huwelijk in april, in sommige winkels vonden ze dat vroeg, in andere winkels kreeg ik te horen dat ik bijna te laat was. Ik denk echt dat het gewoon van de winkel afhangt.Begin gerust maar al rond te kijken hoor!
Hey Sara,Waar ben je geweest in Brussel? Mijn schoonzus werkt in een bruidswinkel in Brussel en ik ben al in oktober geweest.groetjes
Dat is zeker niet te vroeg. Ik trouw ook in juni en ik heb mijn kleed in december gekocht. Velen vonden dat zelfs al laat. Mijn kleedje heeft 3 maand leveringstermijn nodig (wat gemiddeld is). Nu ja, mijn mama vond het ook vroeg :-).Nee, serieus, kijk gerust al rond hoor, want je bent echt niet vroeg, integendeel!Succes!Rebecca27/06/09
Hey!Denkt ze misschien dat je juni 2010 bedoelt?? het is zeker niet te vroeg hoor. Ik ben in het Brusselse in Oktober kleedjes gaan passen en ik trouw in mei en de verkoopsters waren allemaal aan het zeggen dat ik aan de late kant was...X-jes