Nu Online
Momenteel zijn er 399 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mooie locaties foto omgeving ieper

21-1-2009 16:06:08
kent iemand mooie en toffe plaatsjes om fotos te laten nemen in de omgeving van ieper? wij weten niet echt waar te gaan

alvast dank

vanessa
03/10/09

vanessa
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 419

Jan

Meld misbruik21-1-2009 16:23:16

Vannessa, in Ieper zelf zijn er heel wat mogelijkheden. Voornamelijk de vesten met de voetgangersbrug, verder de Menenpoort en omgeving ... veel suc6!

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik21-1-2009 16:29:41

Hoi Vanessa,

Wij gingen normaal gezien eerst onze fotosessie doen in Bellewaerde! Je hebt daar eigenlijk een beetje vanalles: natuur, plezier,... Omdat het op 'onze dag' niet heeft opgehouden met regenen is dit helaas niet kunnen doorgaan. We hebben onze fotosessie dan na onze huwelijksdag gedaan in cap griz nez en cap blanc nez (noord-frankrijk/kust)
Tip: voor Bellewaerde eerst via mail vragen of dit mogelijk is, daarna krijg je alle info,...

Veel succes!

Grts,

Delphine
reeds 229 dagen gehuwd!

Shirley
23-1-2009
 Meld misbruik22-1-2009 16:39:26

park zonnebeke

Dennie
1-1-2010
 Meld misbruik23-1-2009 13:30:44

kent er iemand ook binnen locaties in ieper

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...