Terug naar overzicht
Alvast proficiat!!!!
Dag Jill,Leuk zeg! Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen!Plaats zeker een verslagje zou ik zeggen.Marieke18/04/2009-> nog even voor "mevrouw" :)
Wauw...zo spannend ! Dat is echt wel dichtbij ! Geniet er ten volle van, en ik kijk al echt uit naar het verslagje!Vanessa31/07/2009
Hoi Jill en partnerIk wens jullie een hele mooie en fijne dag toe. Geniet ervan!GroetjesVéronique C.
geniet er van hé! en alvast proficiat :-)
Alvast proficiat, geniet van jullie dag!!
Ook van ons alvast een hele dikke proficiat met jullie huwelijk zaterdag. Geniet van jullie mooiste dag en van de vele mooie momenten die je zal beleven die dag.Ik ben ook benieuwd naar het verslag van jullie mooiste dag...Barbara10-4-2009
Alvast proficiat !Geniet nog van de laatste dagen in de aanloop naar jullie grote dag en uiteraaaard van de dag zelf en het gehuwde leven erna ! :-)Groetjes
Alvast een leuke dag en een super huwelijk toegewenst!Laat ons weten hoe het was he!Groetjes,Annook mevrouw op 21-02-09
Hoi!Geniet heel erg van je dag want hij VLIEGT voorbij!!! Probeer deze week nog wat te rusten, want dé dag van je leven neemt ook heel wat energie van je...En meid, laat zeker een verslagje achter met foto's?Veel plezier en laat het op je af komen...Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Proficiat!Wij trouwen morgen, hopelijk zal het weer beteren.
Heykes,Proficiat!! Geniet van jullie Grote dag!Ik wou dat het bij mij ook al zo kort was.ik heb nog 259dagen voor de boeg!groetjes,inge
Een dikke proficiat!Geniet er ten volle van, en vooral van mekaar! Het is de mooiste dag van jullie leven!Liefs xxx