Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

21-1-2009 17:32:08
hallo,
is er iemand die zijn trouwringen bij de joden in antwerpen heeft gekocht? ik heb me laten wijsmaken dat die veel goedkoper zijn...
groetjes,
cathy

cathy
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 458

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik21-1-2009 18:03:20

Hoi Cathy

We hebben vrienden die hun ringen in Antwerpen hebben gekocht en zijn er heel tevreden over. Ze hebben nog een extra korting gekregen omdat ze met twee koppels waren. Langs de andere kant heb ik dan ook al mensen horen klagen over de kwaliteit van het goud. Ga effe kijken, neem desnoods iemand mee die verstand heeft van goud en steentjes.

Groetjes en veel succes met de zoektocht naar julle ringen en met al de rest ook natuurlijk :-)

Véronique C.

Kelly

Meld misbruik21-1-2009 19:41:00

Hey,

mijn moeder gaat al jaren naar dezelfde jood voor haar goud. Bijgevolg heeft ze ons meegenomen voor onze ringen. We hebben gekozen voor 18kt wit goud : 1tje van 4mm en 1tje van 3mm met een briljantje. Ze zijn deze voor ons aan het maken en dit duurt 3 weken. Alles bij elkaar 550 euro.

Groetjes,
Kelly

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik21-1-2009 19:51:48

Wij hebben onze ringen daar gekocht, ze hebben ons ongeveer 630 euro gekost voor beiden,zogezegd gouden. Die dat we gezien hebben hadden een stempel maar die dat we gekregen hebben niet en ze zijn na een paar maand volledig verkleurd.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik21-1-2009 21:33:57

Hey Cathy,

wij hebben ook onze ringen daar besteld, voor beide eenvoudige gouden ringen 375 euro.
Eentje met diamantje, eentje zonder.

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik22-1-2009 9:44:49

Hey

Ik heb dat eerlijk gezegd niet willen doen. Ik heb al ringen van daar en die verkleuren wat. Ik wil echt niet dat onze trouwringen ook verkleuren. We zijn gewoon een 'echte' juwelier binnen gestapt en we hebben daar voor +700 euro 2 ringen gekocht. (mijne wel meer dan het dubbele van die van mijn vriend).
Voor die prijs die blijkbaar niet veel hoger is dan die van bij de joden heb ik toch wel meer zekerheid.

Groetjes, Laura

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik26-1-2009 19:59:28

hoi,

een collega van mij had dit vorig jaar ook gedaan, en haar ring verkleurde al na een maand! ze zijn inderdaad goedkoop.. maar in hoeverre kun je het vertrouwen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...