Terug naar overzicht
Hey EllenWij trouwen ook op 11 juli 2009.Wij hebben 2 bruidsmeisjes (8 en 5)Ik heb er nog niet aan gedacht wat zij zullen dragen. Ik weet wel dat ze de ringen zullen brengen maar moeten ze dit al doen van de intrede en dan heel de tijd vasthouden?Normaal wilde ik een bloemenmandje voorzien maar de pastoor heeft niet graag bloemblaadjes in zijn kerk :sIk denk niet dat de jongen te oud is voor zo een autootje en ik vind het wel origineel!Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Bij ons dragen de kindjes een mini-boeket dat lijkt op het mijne. Ons zoontje van 7 wil absoluut ook bloemetjes dragen!!! Dus hij mag. :)Ik heb voor de zekerheid voor hem ook een bloemetje besteld voor in de zak van zijn vest. Als hij dan hetzelfde als papa wil doen die dag, kan dat nog.Wat betreft dat autootje... ik vind dat eigenlijk een leuk ideetje!Groetjes,Ann21-02-09
Bij ons zijn het 2 meisjes en wij gaan kijken voor een klein mandje voor de bloemenblaadjes. Wij zouden dan zorgen voor 2 me to you beertjes (bruidskoppel) en daar de ringen aan bevestigen. Het beertje kunnen ze dan achteraf houden.
dat autootje is een leuk idee! onze zoontjes gaan 2.5 en 4 zijn en ik ben van plan om hun een beertje met een ballon te geven, maar enkel omdat ze daar gek van zijn.groetjes
Hey Ellen,Wij hebben voor de kindjes een kussentje van Mickey en Minnie voor de ringen en eventueel nog een Micky en Minnie in Bruidskledij.xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
heybij ons draagt het meisje (bijna 4 jaar) een mandje met bloemenblaadjes en het jongetje draagt de twee knuffels waaraan de ringen bevestigd zijn. Wij hebben geopteerd voor een bumba en een bumbala (of hoe die ook heet) omdat mijn vriend vrij veel bezig is in het circus. Achteraf mogen de kindjes deze beertjes houden als aandenken.groetjes Ine140209
Ons bruidsmeisje droeg een beertje. Ze was dan ook nog maar net 2 jaar, en dat stond wel schattig.Een miniboeketje voor je bruidmeisje zal wel heel mooi zijn en past ook meer bij haar leeftijd.De jongen kan gewoon haar hand vasthouden en hoeft in principe zelfs niks te dragen.Veel succesLieselot202 dagen getrouwd