Terug naar overzicht
Je kan dit doen tussen gerechten in. Best zo vroeg mogelijk op de avond : dan genieten ze langer van de attenties die ze krijgen.Frederic Fotograafhttp://www.fredericvanwalleghem.com/huwelijk 0475942836
Ik raad het altijd het koppel aan om dit te doen tijdens het welkomstwoord na de intrede. Op dit moment heb je ook de volle aandacht van alle genodigden.Veel succesGeert Biesemansinfo@discobarbsl.be
Hoi Sabrina,Als je voor het dessert je openingsdans al hebt gehad, kun je misschien je ouders het tweede dansgedeelte laten openen, en dat op het speciale liedje laten doen. En dan na de dans de attentie geven.Als dit niet kan zou ik het ook op het einde van je welkomswoord doen.
Hoi Sabrina, wij hebben dit al besproken met onze dj, en die raad ons aan om na de verwelkoming van de gasten meteen een woordje voor onze ouders te doen en dan een liedje laten afspelen terwijl we de cadeau afgeven, lijkt me ook wel het beste. we gaan het liedje van celine dion - because you loved me laten afspelen :)