Terug naar overzicht
HeyIk zou het zelf nogal vervelend vinden als ik geconfronteerd wordt met partner als ik er geen moest hebben. Maar zouden sommigen dat dan niet opnemen als: ah ik mag een vriend(in) meenemen? Als dat mag geen probleem.Je kan ook altijd enkel hun naam schrijven en dan zullen ze mss wel zelf contacteren of ze hun vriend mee mogen nemen, niet?Ik weet het wel zelf niet zo goed.Hopelijk krijg je mss betere raad ;)Veel succes!Groetjes, Laura
Dag Anke,Ik zou enkel mevr. An Janssens schrijven, en als ze dan toch iemand wil meebrengen, dan zal ze dat wel vragen zeker? Anders heb je inderdaad de kans dat alle singles denkel dat ze iemand 'moeten' meebrengen. Persoonlijk zou ik niet graag hebben dat er op mijn trouw veel mensen zijn die ik niet ken. Maar ik heb ook een vraagje. Hoe schrijf je de adressen en namen van bvb een vriendin die een vriend heeft, maar ze wonenen nog niet samen en zijn nog behoorlijk jong. Schrijf je dan bvb aan juffrouw An Janssen en meneer Jan Mertens? Of aan meneer en mevrouw Mertens-Janssen? Of aan mevrouw An Janssen-Meert? Ik snap er geen jota van!
HoiIk zou het zekere voor het onzekere nemen en enkel de naam van je vriendin vermelden.In de uitnodiging zelf kan je vragen of de genodigde alleen of met partner komt (zo weet die ook dat die welkom is).Enfin, zo ga ik het toch doen denk ik ;-)Groetjesxxx
Wij hebben die "en partner" ook weggelaten. 2 mensen hebben ons daarna gebeld om te vragen of ze hun nieuwe mogen meebrengen. Dus ik denk dat je het beter kan weglaten. Ze bellen toch als hun situatie veranderd is. Anders loop je idd het risico dat ze zomaar iemand meebrengen.Groetjes,Ann(21-02-09)
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik denk dat ik de partner dan maar zal weglaten voor alle zekerheid:-)Grtjes Joke
hey JokeIk zou hen enkel aanschrijven.Als ze bellen om te bevestigen, kan je nog steeds vragen of ze een partner hebben en of die meekomt éGroetjesLiesbeth
Ik heb hen alleen (zonder aanspreektitel) aangeschreven.Tja, als wij het niet wisten en er was er toch eentje met ondertussen al een partner, zullen ze dat wel begrepen hebben zekers?Ik heb de omgekeerde fout gemaakt, naam van vriendin erop gezet en die waren net uit elkaar. Pijnlijke fout, maar hoe moest ik dat nu weten?