Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie

21-1-2009 23:53:51
Hallo,
Weet er iemand een lingeriezaak waa ze mooie bruidslingerie verkopen in de regio van Turnhout?

haest

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 944

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik22-1-2009 19:27:04

Het is wel een beetje verder, maar ik heb mijn lingerie bij Marie-Fleur in Lier gekocht.
Die hebben super veel keuze en ze nemen daar echt de tijd om je te helpen.
Een kleine tip; neem altijd een foto van je trouwkleed mee en ze vragen ook naar het type stof.
In het algemeen hebben ze van het merk Selmark heel mooie bruidslingerie en echt betaalbaar!
Je moet maar eens googlen naar de site.

groetjes
Wendy

natascha
12-9-2009
 Meld misbruik23-1-2009 9:32:00

Hoi

In Merksplas dorp, aan het rond punt, is er ook een lingerie winkel die ook bruidlingerie verkoopt.
Een heel vriendelijke verkoopster.
Ik ga daar binnenkort ook langs.

Veel succes.
Taschke

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik26-1-2009 19:55:08

HUIS JEANNE
OTTERSTRAAT, 168-174
B-2300 TURNHOUT
+32 14/41.31.02

LINGERIE KARINE
SINT-ANTONIUSSTRAAT 31
B-2300 TURNHOUT
+32 14/43.97.88

in deze winkels kunnen ze je zeker een handje helpen! vraag zeker naar bruidslingerie van Marie Jo, je kan altijd ook een kijkje nemen op www.mariejo.com , en daar kiezen voor bruidslingerie :) veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...