Terug naar overzicht
Geen ervaring mee maar wij waren ook geïnteresseerd.Alleen kwamen wij op een prijs (all in) op 400€ per persoon. dus reken maar je aantal gasten...Dit was wel alles in, maar voor ons was dit te duur.
ik kan je alleen maar aanraden om ver weg te blijven van weddingplanners en andere;gewoon alles zelf doen, veel leuker en voordeliger.
hallo,wij hebben een aantal maand geleden daar ook een offerte aangevraagd voor een mooie barbecue en dessertbuffet voor ons huwelijk. Ik kwam maar tot één conclusie en dat was dat de prijs heel hoog lag en voor ons veel te duur was.
Is dit een tikfout of was het echt 400€ per persoon, want dit lijkt mij toch wel echt te veel, dit wil zeggen, 100 man is 40.000€???????
Beste Joke, hier mag je gerust op rekenen als je met een "planner" werkt. Geloof me vrij.Groetjes, Nathalie
hallo meiden,jammer dat er enige schijnen te denken dat een wedding planner tveel is :D mss wel duurder, maar al eens aangedacht dat je ook een massa geld kan sparen? Ik ben zelf wedding planner en ceremoniemeester en doe it al enkele jaren... vroeger wel in Duitsland, maar start net in belgië op...Enfin, All in Events is een bedrijf waarvoor ik mijn hand in het vuur leg. Ze zijn van prijs wel hoger, maar van qualiteit liggen ze erg goed :PAnders neem gerust contact met me op: www.dreamdayevents.be Lieve groetjes,Cindy Notredame
Live muziek kan zeker veel goedkoper!En niet moeilijk om te regelen!Ik spreek over mijn branche natuurlijk, kan zijn dat met de rest hetselfde is...Groetjeszangeres Alinawww.alina.be
hallo bruidjes in spé,ikzelf trouw op 09-09-09 met all in events.eventjes toch een kleine verduidelijking, zij zijn geen weddingplanner. als je wilt regelen ze alles van a tot z maar dat hoeft natuurlijk niet. wat die 400euro per pp betreft dit zal zeker gaan om een huwelijk met tent en of een of andere lounge materialen. wijzelf wilden aanvankelijk ook in tent trouwen maar dat kwam idd duur uit. wijzelf hebben een toffe locatie gevonden die betaalbaar is en zijn tevreden over de samenwerking. er is ruimte voor bespreking en als iets niet in ons budjet past kijken zij voor een ander (tof/goedkoper) alternatief. zij stelden zelf voor om onze eigen champagne en wijn mee te brengen en hoeven daarvoor geen kurkrecht te betalen wat ons etelijke euro's zal besparen.veel succes joke
Ik heb nog geen ervaring met All in Events, maar ik geef u graag adres door www.clacot.webnode.com