Nu Online
Momenteel zijn er 521 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Corsage

22-1-2009 8:16:46
Hallo

Is het de gewoonte dat iedereen van de suite een corsage draagt? Ik weet niet zeker of iedereen van de mannen een vest gaat aandoen, kan je dit dan ook gewoon opspelden op een hemd ofzo?

Groetjes
Els
21-3-09

ELS
21-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 802

Els

Meld misbruik22-1-2009 8:28:27

Goeie morgen!

Bij ons droeg alleen m'n ventje een corsage.

Mocht je er toch voor kiezen om iedereen er eentje te geven, kijk dan uit bij de dameskledij, want die is meestal heel fragiel!!!

Succes

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik22-1-2009 9:32:52

Onze bloemist gaf als tip: ofwel iedereen ofwel niemand. En als iedereen, liefst da die dan een kostuum aanhebben. Mijn broers doen geen kostuum aan, dus hebben we voor geen corsages gekozen.

Valerie
4/7/09

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik22-1-2009 10:55:55

hey Els

Oftewel enkel je man.
Oftewel iedereen of niemand.
Anders wordt het nogal grappig en onsamenhangend.
Wij hebben geen corsage gebruikt.
Het kost u meer geld en ik vind dat dat het geheel zelden mooier maakt.
Wij hebben iedereen gewoon zijn ding laten doen.

Groetjes
Liesbeth

Hanna

Meld misbruik22-1-2009 12:23:34

Enkel de bruidegom een corsage. Als er dan nog mannen rondlopen op het feest in een kostuum is het voor iedereen duidelijk dat hij de bruidegom. Als die corsage dan past bij het bruidsboeket, passen jullie mooi samen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...