TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fie
22-8-2009
|
22-1-2009 11:04:02
Ik weet niet van welke regio jij afkomstig maar ben je al eens naar het bruidsparadijs in Merksem geweest? Naar het schijnt zouden ze daar echt alles. Ben er nog nooit geweest..
|
|
s
1-6-2007
|
22-1-2009 11:27:53
Met maat 46 moet dat toch nog te doen zijn, he! Niet vooraf beginnen pannikeren. Ik heb maat 44 en ben 1m62. Ik ben dus best wel dik, maar ik heb ook een figuur, een breed, maar kom. En ik heb een atypisch kleedje gevonden (geen trouwkleed, daar was ik niet naar op zoek) dat echt goed ging bij mijn overvrouwelijke rondingen! Je had er echt geluk mee, want dat was het enige kleedje dat ik pastte. Maar de verkoopster had dat voor me uitgekozen. Ze haalde het van de pop en ik zei nog, dat gaat niet gaan want ik heb een 44. En jawel! Hou dus rekening met je vormen, accentueer de gene die wel ok zijn! Op een goede verkoopster vallen die weet hoe ze een ronde kont,... Mooi moet laten uitkomen helpt ook wel veel.
|
|
Ines
3-10-2008
|
22-1-2009 11:28:23
Hey Inge,
Ik heb maat 48-50 en ik heb mijn kleed gevonden bij Boetiek Maya in Hemiksem. Superwinkel, echt een aanrader!
Groetjes Ines reeds 111 dagen getrouwd
|
|
Eva
10-10-2009
|
22-1-2009 11:29:16
Dag Inge,
ik laat mijn kleed maken bij Mia Monta in Zottegem. Alles wordt daar op maat gemaakt dus qua maten moet je zeker niet kijken. (ik heb zelf een grotere maat) Bovendien heb je een uitgebreide keuze aan kleuren en modellen en alles kan aangepast worden aan je persoonlijke keuze. (bij mij zal het donkerpaars zijn)
Hopelijk vind je gauw wat je zoekt.
Groetjes
|
|
Veronique
15-5-2009
|
22-1-2009 12:43:06
Hoi Inge
Van alle voorbereidingen is het kiezen van mijn jurk datgene geweest wat me de meeste kopzorgen en zelf nachtmerries heeft bezorgd. Tot dat ik bij Couture Ann in Aalst ben langsgeweest. In eerste instantie wou ik ook geen trouwkleed en ging eerder iets zoeken in suitekledij/avondkledij maar ja, dan begin je op het net te zoeken en is de verleiding toch groot om een troujurk te kiezen. Dus ik heb een lange jurk (in A-lijn) maar hij is niet wit/ivoor/ecru. Het is er eentje geworden van Leijten Creations en eind maart, begin april heb ik mijn eerste pasbeurt. Anneke (de eigenares) heeft heel eerlijk haar mening gegeven en zegt tegen ieder van haar klanten dat ze haar moeten vertrouwen. Tenslotte loop je gans de dag in de kijker en zou het erg zijn om rond te lopen met een jurk die niet past. En de vraag zal zeker wel komen vanwaar je jurk komt. Dit zou wel hele slechte reclame zijn voor de winkel en dat heeft Anneke trouwens ook gezegd. Ach, ik denk dat iedereen wel graag een maatje 38 zou hebben maar ook al heb je een maatje meer (ik ook hoor), stralen zullen we doen en een prachtige jurk vinden doen we ook :-)
Groetjes en veel succes en plezier met je zoektocht naar jouw jurk.
Véronique C. 15/5/09
|
|
Shirley
23-1-2009
|
22-1-2009 16:35:45
Bezoek eens Den Yzer te Ardooie!
|
|
inge
27-6-2009
|
23-1-2009 11:53:27
Merciekes voor jullie hartverwarmende reacties. Ik ga nog een maandje wachten ofzo en dan zal ik eens op zoektocht gaan. Misschien krijg ik nog een maatje ervan af ;-) Dat zou in ieder geval mijn zelfvertrouwen ten goede komen..
|
|
Diane
16-5-2009
|
23-1-2009 14:38:17
Je moet vooral kiezen wat je zelf heel mooi vindt. Ik dacht ook eerst, tweede huwelijk, dus geen echte trouwjurk... Tot in een winkel de uitbater zei: "waarom niet, is dit huwelijk dan minder belangrijk dan je eerste".... En daarna heb ik echt gekozen waar ik zin in had. Het was er eentje van Linea Raffaeli geworden... Groetjes, elisadiana1@hotmail.com
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|