Terug naar overzicht
Hoi,Wij gaan maandag onze uitnodigingen versturen. Bij sommige heb ik Fam..... en bij andere heb ik de familienaam en naam + partner (dit vooral bij collega's) en dan heb ik bij nog andere de familienaam en naam van beide (dit vooral bij neven en nichten die niet samenwonen.Ik denk dat je dat zelf een beetje zult moeten uitzoeken.Veel succes
Hoi StefanieIk ga het als volgt doen:zijn beide namen gekend, dan schrijf je de heer en mevrouw x - xken je alleen de naam van de man of vrouw dan schrijf je Familie of Fam. Xstuur je een uitnodiging naar iemand die alleen komt (bijvoorbeeld zus of vriend(in), dan schrijf je De heer/mevrouw voornaam familienaam. Zo ga ik te werk en ik hoop dat je er iets aan hebt.GroetjesVéronique C.
Je moet wel opletten of je de eventuele kinderen ook uitnodigd en dat dit duidelijk is in je aanspreking. Als je familie ... schrijft veronderstel ik dat de kinderen mogen meekomen.Opletten hé !!Groetjes,Janick 09/05/09
hey Stefanie,ik ben een bruidje voor dezelfde dag.wij gaan er gewoon de voornamen op schrijven,we gaan ze allemaal afgeven.we vinden het anders veel te stijf.zeg, klein vraagske, wanneer gaan jullie de uitnodigingen opsturen.groetjes Lieven en Daisy.
hoi daisy Wij starten halverwege maart met de familie omdat we dat persoonlijk gaan doen en een grote familie hebben. en we kunnen dit alleen de zondagmiddag doen... alle andere uitnodigingen wil ik zeker begin juni weg. omdat het een vrijdag is en de mensen dus waarschijnlijk vrijaf moeten nemen. Zin om eens je mailadres door tegeven? xxxx
hey Stefanie,Ons mail adres is lievendaisytroost@skynet.be.Stuur maar eens een mailtje dan weet ik die van u ook.Zijn jullie uitnodigingen dan al helemaal klaar.groetjes Lieven en Daisy.