Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Parijse Stadsbus

22-1-2009 11:50:23
Dag Bruidjes en Bruidegommen,

We hebben een beetje laat beslist (door omstandigheden) om toch met een bus het vervoer te regelen. Probleem is, we trouwen reeds op 23 mei. We zouden graag een Parijse Stadsbus nemen. We hebben al gechecked bij de London Ceremony Bus en bij The Diligence Company, maar die hebben geen meer. We hebben ook aan Roger vanuit Meulebeke gevraagd, maar helaas antwoord deze niet. Weten jullie nog opties waar we eventueel kunnen kijken. Of denken jullie dat we sowieso te laat zijn.

Bedankt voor jullie hulp.

Marleen

Marleen

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1099

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik22-1-2009 12:15:04

Hey,

Als je hierboven via google en dan op deze website Parijse stadsbus intypt dan kom je bij verschillende mensen die hier op het forum al iets hebben geschreven!
Wijzelf hebben er 1 van the London Ceremony bus te kapellen, maar zijn ook gaan kijken in Nederland en die was ook heel mooi!
Vergeet niet dat er maar een paar firma's hier in België en Nederland zijn die er 1 hebben!
Je kan ook eens een kijkje nemen bij bruidsparadijs, maar dat sloeg bij ons héél hard tegen, zowiezo de service en de bussen waren ook niet onderhouden!Mss is dat er nu anders hé ;-)

groetjes,

Debby
8-8-2009

Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik22-1-2009 12:46:25

Hoi,
Wij hebben via onze ceremoniemeester een bus besteld. Ik weet niet of jullie een ceremoniemeester hebben maar misschien weet die wel raad. Anders moet je maar eens een kijkje nemen op de site van marc marchant ( ceremoniemeester)
Veel succes

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik22-1-2009 13:48:29

Ik vrees dat je ook als moet beginnen nadenken over een ander alternatief. Wij waren ook altijd overtuigd om de Parijse stadsbus te nemen. Stond al vast van voor we beslist hadden van te trouwen. Méér dan een jaar voor onze trouw gingen we kijken om die bus te reserveren bij Roger en ze waren al alle twee weg voor onze datum. Hebben dan het hele land rondgebeld, maar zelfs al hadden ze er nog een beschikbaar, konden wij er geen beroep op doen omdat die bussen maar ca. 60km/u rijden. Daardoor kunnen ze de bussen niet inzetten buiten de provincie, want ze kunnen niet op de autosnelweg.
Wij hebben er ons jammergenoeg ook moeten bij neerleggen. Wij zijn zelfs tot in frankrijk gaan rondtelefoneren, allemaal zonder resultaat.

Wel mooie buus :-(

Marleen

Meld misbruik22-1-2009 15:27:19

Bedankt voor jullie reacties

@Evi voor welk alternatief zijn jullie gegaan?

Marleen

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik22-1-2009 15:45:22

De stadsbus bij Roger in Meulebeke is bezet op 23 mei 2009, want dan hebben wij hem geboekt! :)
Ik kan jullie niet verder helpen..

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik22-1-2009 20:38:12

@ lien

zou het mogelijk zijn om de prijs ongeveer eens door te sturen

groetjes
sabrina 13*06*09
wwww.sabrinaenwesley.bruiloftsite.nl

Joke
18-4-2009
 Meld misbruik22-1-2009 21:57:02

Beste

Wij bestelden onze bus (een oldtimer zwitserse postbus) via feestbus (www.feestbus.be ). Vervoer voor de volledige dag (9u30-18u30) was om en bij de 1200 euro.

Op hun site zag ik net dat ze ook parijse bussen hebben. Succes!

Groeten

Joke

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik23-1-2009 10:47:48

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de saurerbus waarvan je het dak kan openschuiven. Feestbus in tielt heeft idd ook een parijse stadsbus, maar de motor is al geloof ik 2jaar kapot. Ze vinden geen vervanging, blijkbaar moeilijk te vinden die vervangstukken. Je kan hem wel boeken voor jou dag en als hij tegen dan niet hersteld is krijg je een andere bus in de plaats of zo. Wij wilden dat niet riskeren omdat we de vervangbus niet zo mooi vonden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...