Terug naar overzicht
het hangt natuurlijk een beetje ervanaf wat jullie willen.Een professionele videograaf vraagt genoeg (onder 500 euro vind je waarschijnlijk geen)Maar er zijn ook mensen die dit als hobby doen. Dan heb je ook een mooie herinnering aan jullie dag, maar kan je mooi onder die 500 euro blijven.Je gaat er waarschijnlijk van meer en minder vinden, maar het belangrijkste is dat het werk jullie een beetje aanstaat, en dat het een beetje klikt met de videograaf.GroetjesHeidips: bij ons was het een vriend die met onze camera filmde, en ik ga zelf de bewerking doen. (ben zelf hobbyvideograaf)
hey,onze videograaf vraagt 650 euro, met 3 dvd's en filmt tot 1u snachts dacht ik?groetjes
Bedankt voor jullie reacties! Dan heb ik toch zo'n beetje een richtlijn! :)
Beste,Studio Excitement zit tussen de 550 en 990. je kan eens kijken op www.studioexcitement.be/wedding.html Groetjes,Guy
Hoi! Mijn collega wist mij te zeggen dat zij 500€ betaalde voor haar videograaf en dat het een koopje was.
hey,Wij hadden T&B Produkties:600euro en 6 dvd's.Hele toffe jongens en wij waren tevreden over het resultaat dus alles bij elkaar: een goede deal!!!Groetjes,Patricia
Hoi Karmen!Nog een tip voor je: leuk persoonlijke, professioneel team vind je bij filmmijnbruiloft.nlGewoon even mailen met je vraag en het aantal uur dat je wil dat ze komen en je krijgt meteen een prijsopgave. OP de website staat trouwens ook al de prijspakketten! Succes met je voorbereidingen!!!