Terug naar overzicht
Volgens mij kan het daar niet slecht zijn: ben al eens gaan eten voor een personeelsfeest en met die bekende kok aan het fornuis was het superlekker. De reden waarom ze niet (veel) vermeld worden, denk ik dan, is omdat ze naar mijn normen nogal duur zijn. Maar daar krijg je dan wel iets voor in de plaats!
Mooie zaal, héél lekker eten! Wij zijn daar ook gaan zien voor ons feest maar het is deze zaal niet geworden omdat er meerdere feesten tegelijk kunnen plaatsvinden en dit vonden wij maar niks. Lassaut is ook zo een zaal die weinig wordt vermeld en vergelijkbaar is met Hof te Rhode!
Ik heb al een paar keer de muziek mogen verzorgen in Hof ter Rhode en kan je verzekeren dat het af is. Mooie zaal, lekker en verzorgd eten, vriendelijke mensen, misschien niet de goedkoopste zaal maar je krijgt natuurlijk ook wat anders op je bord dan kroketjes, gebraad met erwtjes en wortelen.SuccesGeert Biesemansinfo@discobarbsl.be
Hey Marijke!Wij doen daar ons trouwfeest in augustus.. wij zijn naar de zaal gaan kijken en waren direct verkocht! Mooi verzorgd, vriendelijk personee. Mijn grootmoeder is daar al verschillende keren gaan eten en ze zegt dat het steeds ZEER lekker is! Mijn neef is daar ook getrouwd en het was gewoon af. Wij hebben verschillende zalen bezocht en prijzen vergeleken en Hof te Rhode is echt niet duurder dan andere zalen hoor, zoals heel dikwijls wordt gesuggereerd!! Wij dachten dit ook, maar toch wilden we een kijkje gaan nemen, en deze zaal was goedkoper dan 2 andere zalen die we gezien hebben!! De prijzen zijn niet te duur vind ik!Ik heb dit ook nog eens specifiek nagevraagd ivm die verschillende feesten die op hetzelfde ogenblik kunnen plaatsvinden, en dit is meestal als je de grote zaal niet huurt.... Ze vertelden me dat er eventueel misschien een aantal mensen een diner kunnen hebben in die kleine woonkamer vooraan, maar er zal zeker geen 2de trouwfeest of zo plaatsvinden!Ik hoop dat we er een prachtfeest kunnen hebben, maar eerlijk gezegd twijfel daar ik niet echt aan :-)Veel succes met je zoektocht!groetjes.
Hoi,Dit hoort nog bij mijn vorig berichtje. Met 'niet te duur' bedoel ik dat je voor 60 tot 80 euro pp een 3-4 gangen menu met dessertbuffet en all-in dranken kan hebben... dit vinden wij toch zeer redelijk van prijs. Je kan natuurlijk nog veel duurder gaan door andere gerechten en meer gangen te kiezen :-)groetjes.Ellen
heb in hof ten rhode reeds meerdere vieringen mogen voorgaansteeds alles in ordegoedeherder.be