Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spandoek maken

26-7-2005 11:16:37
Hallo iedereen,

Vrijdag trouwt één van mijn beste vriendinnen.

Heeft iemand orginele ideekes om op een spandoek te zetten om aan hun huis te hangen?

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 667

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik26-7-2005 11:32:21

hier komt de bruid, de bruidegom schuift niet uit en binnen negen maanden is er een kleine spruit.

alle ik weet het niet he :))))

grts cindy 10.06.2006

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik27-7-2005 10:43:52

Als X goed kan mikken, zal Y snel verdikken :-)

Groetjes,
Ingrid

Sophie

Meld misbruik27-7-2005 11:42:34

Neen, ik kan absoluut niets met een verwijzing naar baby's gebruiken want ze willen geen kinderen hebben.

iemand andere suggesties?

groetjes
sophie

Evy
26-8-2006
 Meld misbruik27-7-2005 16:05:25

je kan altijd eens gaan kijken voor een gedicht op gedachten-gedichten.nl voor op je spandoek te zetten.
Wij hebben met enkele vrienden het huis van een koppel versierd met balonnen, slingers en 2 ringen die we uit karton geknipt hadden en vervolgens zilvergespoten hebben. die ringen hingen dan op het venster met hun namen langs weerszijde.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...