Terug naar overzicht
Hey, wij trouwen ook binnen 23 dagen en hopen even ver te staan als jou.We denken dat de meeste dingen wel vast liggen (traiteur, dj, brouwer...) en onze ringen en kleren zijn ook in orde. De bruidskindjes zijn ook gekleed (als ze natuurlijk niet meer teveel groeien :)).De openingsdans is "besteld" (wordt live gezongen door onze (schoon)zus).Het enige waar we ons nog echt 'zorgen' over maken is het aantal mensen dat bevestigd heeft (en dan vooral die die nog niets hebben laten weten).Groetjes Ine140209
Wij trouwen een weekje later! Bij ons is ook zowat alles in orde. Ik ben me alleen rot aan het ergeren aan mensen die niks laten weten! Wij hebben ons feest in Gasthof Ter Venne in Langdorp. En jullie?Groetjes,Ann(21-02-09)
Wij trouwen een weekje vroeger ! En we moeten nog een paar dingetjes doen, zoals kado vinden voor ouders, grootouders en getuigen. We weten echt niet wat kopen ! Veel succes nog en geniet er van !Manonhttp://manonenbram.bruiloftsite.nl
wij trouwen ook op valentijn. Bij ons is juist de tafelschikking nog niet inorde en er zijn er nog die moeten reageren of ze komen of niet. De openingsdans is nu een feit up where we belong van joe cocker en jennifer warnes.en de locatie waar we foto's gaan nemen is ook nog een vraagteken maar daar kijken we morgen voor.Geen paniek geniet gewoon van je dag ze zal rap genoeg voorbij zijn.De vrijgezellenavond daar zit ik met een groot vraagteken?soms iemand ideeen?groetjes Delphine 14/2/09
Hoi Sofie, hier zijn alvast enkele voorbeelden van een openingsdans (uit mijn eigen ervaring)Up Where We Belong (was toevallig ook op een trouw van Delphine, maar in september) From This Moment (Shania Twain)I'll Always Be There (Roch Voisine)De RoosMy Heart Will Go On (Celine Dion)Eternal Flame (The Bengles)A New Day Has Come (Celina Dion)Truly Madly Deeply (Savage Garden)The Reason (Sarah & Koen Wouters)Everything I Do (Brian Adams)Groetjeszangeres Alinawww.alina.be
Wij trouwen dan voor de wet! (op verzoek van mijn vriend)We kijken wel ongelooflijk uit naar ons feest en trouw voor de kerk op 11 juli, maar het is in feite 14 februari dat telt he!Groetjes en geniet van alles!Ellen