Terug naar overzicht
Hoi, Wij zullen onze ringen waarschijnlijk halen bij Yves Vanschoenwinkel in Hasselt. De onze zijn niet zo goedkoop, maar ik ben ervan overtuigd dat hij ook wel meer budgetvriendelijke ringen heeft. Hij is trouwens ontwerper, dus misschien kan hij een ring maken op jouw budget? Kijk maar eens op zijn website, moet je even googlen ;-)Slutjes, Sarah30mei2009
Ik heb de mijne niet in Leuven gehaald, maar een collega van mij wel. Ze heeft me de prijs vertelt, maar vergeten. Ik weet wel dat het geen 1000 euro was, eerder 500. De winkel weet ik ook niet, maar het was op de bondgenotenlaan (winkelstraat die van centrum naar station loopt).Dus betaalbare ringen zijn makkelijk te vinden in Leuven.Oh, ze hebben wel eenvoudige witgouden ringen, dus zo'n model is zowiezo niet prijzig. (wel mooi)
Hoi.Onze trouwringen zijn van Aurodesign en hebben ze gekocht bij juwelier Coolens op de Botermarkt in Diest. We kregen 10% korting. Ze hadden een heel grote collectie (veel modellen in de winkel.... bij vele andere juweliers hadden ze maar enkele modellen... de rest in een boekje), en niet te vergeten een fantastische service!! Echt een aanrader!Je kan de ringen bekijken op de website www.aurodesign.be . Er staan ook prijzen bij... onze ringen waren net onder 800 euro.veel succes!
Joël Reitzer: is een jood uit Schulen uit de Sint-Jorisstraat. Niet verschieten van de 'rommel' in zijn winkel, maar het zijn goede kwaliteit van juwelen en tegen een redelijke prijs. Mijn verlovingsring komt ervan (heeft mijn verloofde mij verklapt) en nu ook onze trouwringen.Valerie040709
Wij zijn van Houthalen, maar wij gaan naar fede di oro, in Izegem dacht ik. Ja, het is een heel eind rijden, maar de prijzen vallen heeeel goed mee, dus is het wel de moeite. De brandstof en moeite haal je er zo weer uit...succes!!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Beste Karmen, wij zijn ook van limburg en gaan ook de trip wagen naar Fede di Oro te Izegem. Hebben een grote collectie en passen ringen aan aan jullie smaak. Daar ik wel hou van veel bling bling in mijn ring kan de prijs wel hoog oplopen en bij Fede di Oro valt dat reuzemee als ik de site mag geloven. Moet wel zeggen dat onze ringen het enige zijn wat echt veel mag kosten omdat dat ook het enige is dat je voor de rest van je leven draagt. Verheug mij nu al op dat bezoek. Veel succes en ga zeker eens piepen op hun site.
Hallo,Onze ringen komen ook van bij Yves Vanschoenwinkel in Hasselt. Zeer vriendelijke mens met originele ontwerpen, ik voelde me er meteen thuis. Nu wat ringen duur maakt zijn de stenen dus met iemand die juwelen ontwerpt kan je altijd eens gaan horen wat mogelijk is voor jullie budget. Groetjes,Nathalie27/06/2009
Bedankt, allemaal! Ik ga de genoemde juweliers / ontwerpers een allemaal opzoeken & kijken waar we onze smaak voor de best mogelijke prijs kunnen krijgen! Bedankt voor de tips!
Ik heb mijn oog ook laten vallen op enkele ringen van Yves Vanschoenwinkel. Die vallen vrij goed mee qua prijs. Het hangt ervan af wat je precies wilt natuurlijk, maar de ringen daar zitten rond €500 à €600 per stuk.Verder is er ook nog Wim Meeusen uit Antwerpen. Zijn ringen zijn gemiddeld gezien nog goedkoper en ook stuk voor stuk erg mooi!
Hoi Onze ringen komen van bij Elke Smellenberg in Hasselt. Echt een aanrader, alle ringen worden met de handgemaakt, dus niets gegoten zoals de meeste juweliers. Je hebt dus zowiezo een ring die niemand heeft. Je hebt veel keuze en kan je ring heel persoonlijk maken. Wij hebben beide een ring die dus niemand heeft en nooit zal hebben. Je betaald er ong 500 euro voor witgouden ringen.Zijn heel vriendelijk daar, maandag is het gesloten en kan je op afspraak gaan, zodat alle aandacht en tijd voor jullie zijn.Groetjes
Ook wij zijn naar Fede di Oro in Izegem geweest. Je moet maar 1x ter plaatse gaan om te passen (en 't ligt in 't centrum, dus je kan met de trein gaan). Vervolgens leveren ze thuis of in een service punt. We zijn heel tevreden over hun ruime keuze en hun democratische prijzen.