TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
27-6-2009
|
22-1-2009 20:46:24
Hey Eef
Wij trouwen ook op 27 juni 2009 :). Wij trouwen die dag voor de Kerk en een weekje vroeger voor de wet...
Groetjes
Ellen
|
|
Ellen
27-6-2009
|
22-1-2009 20:50:59
Oh sorry bij ons is volgende al geregeld:
Kerk + Gemeentehuis Vervoer Feestzaal + traiteur (zijn we nog steeds mee bezig) Trouwkleed DJ Fotograaf Gaan nu beginnen met de voorbereidingen voor de uitnodigingen, bedankjes, misviering, ... Nog heel wat werk dus :)
Nog veel succes!!
Groetjes
|
|
Ellen
27-6-2009
|
22-1-2009 20:51:01
Oh sorry bij ons is volgende al geregeld:
Kerk + Gemeentehuis Vervoer Feestzaal + traiteur (zijn we nog steeds mee bezig) Trouwkleed DJ Fotograaf Gaan nu beginnen met de voorbereidingen voor de uitnodigingen, bedankjes, misviering, ... Nog heel wat werk dus :)
Nog veel succes!!
Groetjes
|
|
Claudia
27-6-2009
|
22-1-2009 22:33:39
Wij trouwen ook op 27 juni 2009 !! Volgende dingen zijn al geregeld :
- feestzaal - dj - ceremoniemeester - vervoer - trouwringen - bedankjes - uitnodigingen zijn al gekozen - trouwkleed, lingerie besteld, schoenen - huwelijksreis
We zijn nu nog bezig met misboekjes, de gastenlijst, ... en nog zoveel meer wa ik waarschijnlijk vergeet
geniet ervan !
xxx
|
|
Cindy
13-6-2009
|
22-1-2009 23:13:52
Hey Eef,
Wij trouwen op 13 juni 2009 en zijn van Hoevenen :)
Supergrappig!
Onze voorbereidingen staan op www.kenencindy.bruiloftsite.nl
super, trouwen jullie voor de Kerk? Zoja welke?
groetjes
Cindy
|
|
Nathalie
12-9-2009
|
23-1-2009 8:08:54
Hey
Wij trouwen op 12/09/2009 in Stabroek, wij wonen ook zelf in Stabroek, feest is in Kalmthout (Keienhof). Eens een vraagje, voor de foto's gaan wij als het goed weer is naar het Arboretum maar wat doen jullie indien het slecht weer is?
Groetjes
Nathalie 12/09/2009
|
|
inge
27-6-2009
|
23-1-2009 10:20:21
helaba Eef, wij trouwen ook op 27/6/09 en het volgende is geregeld : -datum en gemeentehuis -buitenreceptie--niks geregeld -feestzaaltje voor s'avonds ligt vast -nog geen traiteur -nog geen kleding -geen schoenen -nog geen drukwerk -nog niks eigenlijk :-) Ik heb nog 5 maanden :-)
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
23-1-2009 10:20:36
Hey, Wij trouwen ook die dag, de 27ste juni, maar wonen aan het andere eind, regio Brugge :-). Wij moeten ook nog kijken voor ringen, misboekje, uitnodigingen, kostuums, kadootjes en versiering, maar ik jaag me er nog totaal niet in op. De dingen die nu al moesten vaststaan zijn geregeld, dus heb een gerust zieltje :-).
Contacteer me gerust, want wel leuk contact te hebben met mensen die dezelfde dag trouwen, kunnen we mekaar leuk opjagen, ahum :-)
Rebecca 27/06/09
becske1983@hotmail.com
|
|
Lesley
20-6-2009
|
23-1-2009 11:23:40
Hey Eef,
Wij trouwen ook op 27 juni 2009 in de Zaventem. Wij hebben het volgende al gepland: - feestzaal - kerk - gemeentehuis - vervoer - dj - bandje kerk - trouwringen besteld - visagiste geboekt - hotel gereserveerd voor onze gasten - bruidsjurk gekozen - misboekje is af - uitnodigingen gekozen - danslessen geboekt
Nu moeten we nog op zoek naar een traiteur voor de lunch 's middags, een kostuum voor de bruidegom, bloemiste, kapper zoeken, enz.
Nog wel wat te doen dus, maar nog 5 maanden tijd. Het is inderdaad leuk om kennis te maken met mensen die op dezelfde dag trouwen. Hoever sta jij Eef?
Groetjes,
Lesley
|
|
Inge
4-4-2009
|
23-1-2009 16:41:50
en wij trouwen in Stabroek op 4 april (zijn er nog vroeger in Stabroek? We waren de eerste trouwers in 2009 toen we't vastlegden) Alles bijna geregeld, uitnodigingen in druk (nog maar 10 weken, hè!), enkel nog snoepkes voor de kindjes aan de kerk en zo van die dingen, en nog kleedjes voor de bruidskindjes (communiekleertjes gaan kiezen binnenkort) Groetjes, Inge
|
|
Eef
|
23-1-2009 22:43:04
Hey allemaal,
leuk om zoveel reacties te krijgen. Wij trouwen in de Sint-Catharinakerk te Stabroek.
Momenteel zijn er al een aantal zaken geregeld: - feestzaal - kerk - gemeentehuis - vervoer - ringen - ceremoniemeester - fotograaf - dj - muziek kerk -... Toch heb ik nog het gevoel nog vanalles te moeten regelen... We zien wel! Vind het in elk geval erg leuk om eens te horen hoe ver jullie staan en wie er in de omgeving trouwt!
En nog enkele antwoorden op vragen: Volgende week hebben we onze eerste afspraak met de pastoor. Momenteel zijn we nog aan het kiezen voor de huwelijksreis. Van de fotolocatie hebben we nog geen idee...
Hoop snel nog eens van jullie te horen! Echt leuk!
Groetjes Eef
|
|
Eef
|
23-1-2009 22:43:19
Bruidsjurk ook al ok ;)
|
|
Els
18-7-2009
|
24-1-2009 10:54:20
Hoi Eef,
Wij zijn ook van Stabroek en trouwen op 4 juli 2009. Bij ons zijn volgende zaken al geregeld: - gemeentehuis - kerk (alleen de datum, we zijn nog aan 't twijfelen tussen de kerk en de kapel aan de Heuvels) - feestzaal - getuigen - fotograaf
Het bruidskleed ligt nog in twijfel, ben nog maar naar één winkel geweest... Waar ben jij geweest?
Kan je me iets laten weten over je gesprek met de pastoor? Wij hebben pas in maart een afspraak met hem. En ook een locatie (binnen en buiten?) van de foto's in de buurt zou welkom zijn :-) Wat doen jullie met het vervoer? Vind het voor ons een beetje te duur om een aantal ceremoniewagens te huren om enkel naar gemeentehuis en kerk te rijden.
groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!
Els
P.S.: inderdaad heel leuk om andere trouwers uit de omgeving tegen te komen :-)
|
|
Isabelle
|
24-1-2009 11:36:37
Al die trouwertjes op 27 juni. Wij zijn er ook bij die dag! Deze week om een mooi kostuum geweest voor mijn ventje en deze middag uitnodigingen kijken. Begint wel ineens heel dicht te komen hé. Ik droom elke week opnieuw over dingen die nog niet geregeld zijn! Vervelend. Veel succes aan iedereen! Nog 5 maandjes!
|
|
Cindy
13-6-2009
|
24-1-2009 13:23:01
@ Eef: als je raad wil in je huwelijksreis, ben je bij mij aan't juiste adres, want ik ben eigenares van het reisbureau in Hoevenen ;). Als je wil mag je me altijd voor info mailen: travelangelke@yahoo.com
@ Els: wij twijfelden ook tussen de Catharinakerk en de Kapel op de Heuvels, maar bij ons heeft de Kapel met zijn charmante ligging en indeling ons hartje verovert :)
@ Inge: hier bij Harlekijn hangen supermooie communiekleertjes, ook wij zullen hier iets voor de bruidskindjes uit kiezen :)...Zolang is't voor jou niet meer hé, véél succes!!!
groetjes
Cindy 13/06/2009 www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
Eef
|
26-1-2009 20:17:17
@ cindy: mailtje is onderweg ;)
@ Els: ik heb mijn bruidskleed gevonden in de Cermo in Turnhout. Deze woensdag heb ik gesprek met pastoor. Ik laat jullie weten hoe het geweest was. En moest ik het vergeten, vraag er dan maar achter! Voor fotolocatie weten we het nog niet. Wij hadden gedacht aan het eilandje/de kaaien. Binnenlocatie hebben we nog niet over nagedacht. Jullie suggesties?
Voor het vervoer huren wij enkele wagens bij www.retro.be . Een erg vriendelijke man, met veel keuze vind ik. Heb de prijzen vergeleken en hij is volgens mij de goedkoopste.
@ Inge: voor welke kerk trouwen jullie in Stabroek? Jullie datum begint nu echt wel te naderen! Spannend! @ al de rest: hoop dat ik jullie vragen ook beantwoord heb!
ps: Dit weekend zijn we voor de ringen gaan kijken. Nog even twijfelen voor we de definitieve keuze maken :) en blijkbaar is links of rechts ook een groot vraagteken hier in het Antwerpse ;)
Groetjes en hoop snel van jullie weer te horen! Leuk om zo onze ervaringen te kunnen delen!
Groetjes Eef
|
|
Eef
|
26-1-2009 20:20:42
Graag wilde ik nog even vragen waar jullie je bruidsmake-up laten doen? Heb totaal geen idee waar ik ervoor moet gaan. Mijn haar opsteken zal ik laten doen in kapsalon Zen Hair op de Antwerpsesteenweg in Kapellen (naast den Delhaize)
Dus: goei adreske? Let me know pls!
Groetjes Eef
|
|
Els
18-7-2009
|
27-1-2009 21:08:36
Hoi Eef,
We zijn deze zaterdag naar de mis geweest in de Kapel aan de Heuvels (wij wonen daar niet ver vandaan en wou een kaarsje gaan branden voor de kindjes uit Dendermonde). We hebben ook even met de pastoor gepraat (toffe mens :-) ), hij zei dat we decoratie en muziek zelf konden kiezen (zolang we niet kiezen voor 'God is a DJ' was alles goed). Ben de afgelope dagen al aan 't zoeken geweest naar muziek, maar vind m'n goesting zo niet.
Voor de bruidskindjes (ons dochtertje en zoontje van mijn broer (schelen 6 mnd) ga ik gewoon iets leuk kopen - niet te duur - zodat ze dat in de zomer ook nog kunnen dragen. Ik had al kleedjes van 200€ gezien, maar dat zou ik spijtig vinden moest ze daarmee op het gras spelen.
Voor de fotolocatie zijn we er ook nog niet uit... misschien in de zaal zelf... heb al een aantal berichtjes voorbij zien komen van mensen die naar de stadsfeestzaal trekken :-) Wij hebben juist onze fotografe vastgelegd, daar ben ik al blij om. Over de locatie hebben we nog even tijd om na te denken.
Wat haar en make-up betreft... ik ben nog op zoek naar iemand (tegen een schappelijke prijs) die dat thuis komt doen. Ik zie het niet echt zitten om 's morgens nog van hier naar daar te rijden - ik zal al zenuwachtig genoeg zijn - en wil ook iemand voor mijn mama en schoonzusje.
Valt die 'Zen Hair' wat mee qua prijs? Waar doe jij je make-up? Ik heb eens een avond make-up laten opbrengen bij LaVi (boven Sanké in Mariaburg). Heel lieve meisjes, ze hadden alleen wat te veel bruine crème gebruikt, maar misschien dat de bruidsmake-up wat soberder is?
allé, ik ga nog wat verder zoeken naar interessante tips en verhalen :-) => op dit forum vind je echt ALLES!
groetjes, Els
|
|
Sofie
29-6-2009
|
8-2-2009 0:25:57
Hoi Rebecca,
Wij trouwen ook in Brugge op 27 juni 2009. Ook in de Gotische Zaal?
groetjes Sofie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|