Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

centerparcs erperheide of het meerdal

22-1-2009 18:34:02
past hier mss niet thuis, maar omdat wij in de winter trouwen, gaan we geen echte huwelijksreis maken maar wel eens met ons kindjes een midweek naar centerparcs. wij zijn daar geen van beide al geweest en hebben dus geen ervaring. Vandaar mijn vraag. Welke van deze twee (erperheide of het meerdal) zouden jullie kiezen? Een andere optie was ook nog landal vennebos, maar daren hebben ze geen vip-cottage of zo en het zwembad zou niet zo groot zijn. Erperheide of meerdal schiet over omdat daar een baluba speeltuin is.
Alvast bedankt voor de goede raad

Cindy

Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1278

kristel
14-7-2009
 Meld misbruik22-1-2009 19:54:12

Hallokes,

Wij zijn al naar erperheide geweest en ik vind het daar zeer leuk. Een heel groot zwembad, de baluba ook kei leuk, je kan er minigolven, bowlingen,.... Daarbij is buiten het park ook nog de ski piste wat misschien ook leuk kan zijn. Het meerdal ben ik nog niet geweest maar al wel in Mol en Twee in Nederland maar ik vond Erperheide de beste.

groetjes

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik22-1-2009 20:25:53

hey Cindy,

wij hebben al de twee gedaan.
van het meerdal waren wij echt niet tevreden, we hadden muizen in ons huisje.
dus je kan het al raden,geen leuke vakantie.
doe maar erperheide daar hebben we geen nare dingen meegemaakt.

groetjes Lieven en Daisy
25/09/2009

greet
21-3-2009
 Meld misbruik22-1-2009 21:22:33

hoi,

Ik ben al 2 maal naar Erperheide geweest en het was er echt geweldig.
1 keer met 2 kindjes onder de 6 en ze hebben heel veel plezier gehad in Baluba, het zwembad, kinderboerderij,...
en 1 keer met een bende kleuterleidsters en zoals het hoort hebbe we alles voor de kids eens uitgetest en zowel ik als de andere vonden het speelparadijs erg geschikt voor zowel jonge als iets oudere kids.

Wij gaan op huwelijksreis naar centerparcs Bispinger Heide in duitsland. Daar ik ook heel wat voor de kids te beleven zoals baluba, wannabee, speciale drakenrots, .... Wij gaan daar heen omdat er fantastische relax/sauna/massage faciliteiten zijn en het toch een stukje rijden is. Daar zijn ook een hele hoop verschillende soorten cottages zoals boomhut, woonboot,... dacht ik.

In ieder geval super veel plezier in centerparcs.

Greet en Raf
nog 58 dagen te gaan.

davina
28-2-2009
 Meld misbruik22-1-2009 21:29:17

hoi, wij trouwen nu in februari, en hebben gisteren ook onze vipcottage geboekt in heyderbos , wij zijn ook al in erperheide geweest en het was zeker 1 van de fijnere centerparcsen vind ik.
vind centerparcs idd fijne combinatie met de kindjes en ontspanning.

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik22-1-2009 22:01:18

wij trouwen 23 mei en gaan in september een midweekje naar het Heijderbos in een VIP Eden cottage met sauna en bubbelbad en iedere ochtend broodjes aan huis.. Ik vind dit ook heerlijke honeymoonluxe dichter bij huis.. en zeker met kindjes is dit ook erg handig he :) Landal vennebos raad ik sterk af.. erperheide is erg goed en kempervennen ook erg aangepast aan kindjes..

groetjes

Ellen

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik22-1-2009 23:20:05

Hey naamgenootje

Mijn nummer één CP is Heijderbos, echt een superleuk en gezellig park.
Als je kiest voor Erperheide of Meerdal, zou'k voor Erperheide kiezen.
Maar zoals hieronder al gezegd is Heijderbos ook echt nen topper!

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik23-1-2009 7:37:05

Wij hebben reeds allebei bezocht en ik zou zeggen erperheide als het tussen die twee gaat.
Maar als ik echt mocht kiezen dan werd het de vossenmeren, het heijderbos en de eemhof, dit zijn echt wel de top parken van center parcs.

Cindy

Meld misbruik23-1-2009 13:57:46

bedankt voor de reacties. Het meerdal valt er dus al af. Maar nu begin ik natuurlijk te twijfelen tussen erperheide en heyderbos.
Ik denk alleen dat erperheide meer bestemd is voor kindjes tussen 2 en 4 jaar, door baluba. of ben ik verkeerd en is er in heyderbos ook wel wat te doen voor die kindjes?

groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-1-2009 15:25:14

kijk op www.zoover.nl voor honderden reacties op center parcks

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-1-2009 15:25:34

voor dezelfde prijs zit je trouwens in euro disney!!!

Cindy

Meld misbruik23-1-2009 17:33:32

@sarah: we willen niet naar disneyland maar naar center parcs.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-1-2009 20:11:47

het was maar een idee!
center parks stelt eigenlijk niet echt veel voor...

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik24-1-2009 13:30:16

Cindy,

Wat ook een mooi park is, is dat in Frankrijk, in de Champagnestreek: Lac d'ailette en daar heb je ook een Baluba én Vip cottages...

groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Cindy

Meld misbruik24-1-2009 17:00:18

dat in frankrijk heb ik ook al van gehoord, maar vind ik mss een beetje ver?
@ Sarah, ik heb eens gekeken en voor evenlang, in het goedkoopste hotel zijn we in de 700 euro kwijt, valt op zich nog mee, maar ik zou het liever doen als de kindjes ng iets groter zijn, binnen een jaar of 2. We zijn daar ook nog nooit geweest maar mijn vriend wil het ook al lang.
groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-1-2009 1:02:44

ik weet niet hoe oud je kindjes zijn. Maar vanaf 4,5 a 5 jaar is een super leeftijd. Als je dan vb bij de nugget saloon gaat eten met de disney figuren dan geloven ze nog echt dat het ECHT assepoester is...

Onder de 4 zijn ze echt te jong! Want echt peutervriendelijk is het niet zo...

Center parcks vind ik meer iets voor de zomer. In de winter zijn weinig faciliteiten open en ben je op het zwembad aangewezen. Daar is het dan weer heel druk.

In nijmegen zat er een jungle dome, en dat was wel heel leuk om te gaan ontbijten. Komen de diertjes bij je aan tafel. Heel leuk voor kindjes!

je moet eens op www.zoover.nl kijken. daar kan je reacties over alle parken vinden.
bij ons was center parks heel hard tegen gevallen, maar misschien is dat gewoon persoonlijk.
We zijn zelfs een dag eerder naar huis gegaan. het was ijskoud en dus kon je niks buiten doen.

Cindy

Meld misbruik26-1-2009 20:32:50

@sarah: de kindjes zullen dan 2jaar 3 maand zijn en 3jaar 9 maand. ik zou dus liever nog een jaar of 2 wachten, maar wil het wel heel graag eens doen.
Bedankt voor al de antwoorden. ik denk dat ik er toch zelf zal moeten uitraken want alle meningen zijn zo verdeeld :)
groetjes

Kathy
8-9-2018
 Meld misbruik27-1-2009 12:01:45

hey heb intussen zowat alle centerparcs gedaan, vorige herfstvakantie zijn wij nog naar het meerdal geweest met men petekindje en we hebben ons er geweldig geamuzeerd, het viel gigantisch goed mee en toch wel 1 van mijn favorieten.

het enige minpuntje was, dat ze aan enkele huisjes aan het werken waren en dat je dat lawaai bij ons wel hoorde, maar dat is nu eenmaal iets dat je overal wel kan hebben, ieder park renoveert.

een aantal jaar terug waren we in heilbachzee in duitsland, toen was het halve zwembad afgesloten voor het bouwen van een gigantisch speeltuig in het kinderbad. en dat in volle zomer, maar verder is het echt ideaal om te doen met de kinderen,

groetjes

Cindy

Meld misbruik3-2-2009 21:08:35

bedankt voor alle reacties. nog niets beslist maar we zullen eens naar reisbureau gaan en daar nog eens onderhoren.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...