Terug naar overzicht
Op de steenweg tussen mechelen en leuven is er een ballonshop. Geen idee van de naam en waar juist.Hij ligt in de buurt van alle andere winkels zoals ava, jbc en wat heb je daar nog allemaal.Mmm, best onduidelijk antwoord, maar als je de steenweg weet zijn, vind je het wel.
hey Fie,ik weet niet van waar je juist bent maar in Halle is er ook een niet te dure winkel.groetjes Lieven en Daisy25/09/2009
@sis dat niet Boortmeerbeek?Een vrienden van me heeft me daar over verteld en we gaan zaterdag eens gaan kijken, ik laat je eventueel wel iets weten...
Ja, dat kan, maar ik dacht eerder kampenhout.Weet jij de naam van die steenweg? Dan is mijn eerste berichtje iets informatiever.
Die noemt gewoon de Leuvensesteenweg!Ben er al vaak voorbij gereden maar nooit zelf iets gekocht. Mijn zus had voor mijn communie ooit zone grote ballon gekocht, dat was op de korenmarkt van Mechelen (ergens naast de slegte). Ook mooi! Weet niet of die winkel er nu nog is. Groetjes, Laura
Vlakbij de MacDonalds ligt die ballonwinkel. Als je van Mechelen komt en je gaat richting Leuven dan ligt die op de rechterkant. Net voor het groot rond punt.
ah ja ik zie waar ! Wij gaan dit weekend er alvast een kijkje gaan nemen. Alvast bedankt !
In Aarschot heb je er ook eentje.Dit is de website:http://www.joker-balloons.be/ Wij zijn daar ballonnen gaan halen voor een feestje en was heel leuk!Groetjes!
hey,zoals gezegd ben ik vandaag naar de ballonnen winkel op de Leuvense steenweg geweest. Ben er echt super content mee! We gaan morgen wsch terug (mn verloofde was vandaag niet mee en ik ga eens met hem ook gaan kijken- ze zijn blijkbaar open op zondag). We hebben eigenlijk al besloten om het daar te doen... Maar als je nog een winkel wilt weten in Mechelen waar je ballonnen kunt kopen: Snuffels, in een zijstraat van de bruul naar de ijzerenleen. Dicht bij de grote markt...
Hey Sarah, bedankt om ons op de hoogte te houden. Wij zijn er dat weekend niet meer geraakt. Maar als je zegt dat het de moeite waard is...
Bruidsjurken, feestzalen.. vind je in elke prijsklassen. Je betaalt meer naargelang de verfijning, het aantal uren dat iemand eraan gewerkt heeft en welke materialen gebruikt werden. Net zoals bij je jurk, zal je dus meer betalen naargelang de afwerking, en of al dan niet kwaliteitsmateriaal gebruikt wordt. De ene ballon is de andere niet. Meeste ballonwinkels hebben wel een oplossing voor elk budget hoor. Nu: de stand van op de huwelijksbeurs was eigenlijk helmaal niet duur, heb je gezien hoeveel mogelijkheden er waren, wat zij allemaal konden? Ik heb het nog geen andere ballonwinkel zien doen.Of een artikel te duur is, hangt eigenlijk niet alleen af van de winkel, maar van de waarde of het budget dat jij er zelf aan besteden wilt.