Terug naar overzicht
Ik denk dat je die vraag best rechtstreeks aan de betrokken instanties vraagt. Dan heb je zeker een goed antwoord.
Ik heb me trouw aanvraag 2 weken geleden gedaan te Brugge.Normaal gezien kan je niet de vrijdag voormiddag trouwen, maar indien mogelijk doen ze een aanpassing. Op de website vindt je inderdaad de correcte gegevens en de prijs. In geval van vrijdagnamiddag is het 95 euro + 15 euro voor trouwboekje. De 15 euro moet je mee hebben tijdens inschrijvingen. De 95 betaal je als je na twee weken om de officiële papieren gaat.Groetjes
De vrijdagmorgen komt het schepencollege samen. Dan lunchen ze tot rond 14u en vanaf 14.30u kan je dan trouwen. Dus vrees dat de vrijdagmorgen geen enkele schepen vrij is om jullie te trouwen.Mvg
Hey Sarah,Wanneer trouw je? Wij ook op vrijdag (07-08-2009)...wij waren gaan vragen in 't stad of da kon in de voormiddag en eerst zeiden ze van niet (omwille van schepencollege) maar als je een schepen bereid vindt om te 'brossen' op 't college, kan het wel...Wij hebben er gelukkig eentje gevonden, oef!GRoetjes,Amaryllis