Nu Online
Momenteel zijn er 501 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kan je voor de wet trouwen de vrijdagvoormiddag in Brugge?

22-1-2009 20:05:15
hoi, op de website van Brugge vind ik alleen terug voor de vrijdag dat je slechts in de namiddag voor de wet kan trouwen. Kan dit speciaal aangevraagd worden om in de voormiddag te trouwen?
Alvast bedankt,
groetjes

sarah
3-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 724

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-1-2009 21:40:56

Ik denk dat je die vraag best rechtstreeks aan de betrokken instanties vraagt. Dan heb je zeker een goed antwoord.

kelly
20-6-2009
 Meld misbruik22-1-2009 22:44:28

Ik heb me trouw aanvraag 2 weken geleden gedaan te Brugge.
Normaal gezien kan je niet de vrijdag voormiddag trouwen, maar indien mogelijk doen ze een aanpassing. Op de website vindt je inderdaad de correcte gegevens en de prijs. In geval van vrijdagnamiddag is het 95 euro + 15 euro voor trouwboekje. De 15 euro moet je mee hebben tijdens inschrijvingen. De 95 betaal je als je na twee weken om de officiële papieren gaat.
Groetjes

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik23-1-2009 8:41:14

De vrijdagmorgen komt het schepencollege samen. Dan lunchen ze tot rond 14u en vanaf 14.30u kan je dan trouwen.
Dus vrees dat de vrijdagmorgen geen enkele schepen vrij is om jullie te trouwen.
Mvg

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik23-1-2009 22:29:44

Hey Sarah,

Wanneer trouw je? Wij ook op vrijdag (07-08-2009)...wij waren gaan vragen in 't stad of da kon in de voormiddag en eerst zeiden ze van niet (omwille van schepencollege) maar als je een schepen bereid vindt om te 'brossen' op 't college, kan het wel...
Wij hebben er gelukkig eentje gevonden, oef!

GRoetjes,
Amaryllis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...