Terug naar overzicht
hallo,ik heb makkelijke bruidsschoentjes gevonden maar wij trouwen in februari dus ik heb me zo een enkel laarsje gekocht in het gebroken wit zonder hakje, ze zijn van s oliver en ze kostten 69 euro . valt goed mee vind ik
In een schoenenwinkel maak je het meeste kans. ;) :-)Neen, serieus, loop gewoon een hele hoop schoenenwinkels af. Bruidschoenen moeten niet uit een bruidschoenenwinkel komen. De laatste twee jaar zijn lichte schoenen mode en als de nieuwe collectie begint binnen te komen, ga je daar wel iets in vinden.
Ik heb de mijne bij torfs gekocht in de solden ze kwamen van 120 euro en ik heb ze voor 40 gekocht.
Nathalie,De mijne komen van in Roeselare bij Gabrielli, maar dat is mss voor jou geen optie.Ik zou zeggen wacht op de nieuwe collectie? Er zal denk ik veel wit inzitten.GroetjesMarieke18/04/2009
hey, ik ben speciaal naar de la sposa outlet gereden, voor 60€ echte bruidsschoenen!! het zijn er van Onik onik, maar waarschijnlijk van een paar jaar geleden, maar mooi en gemakkelijk, ik voorzie wel gemakkelijke wit ballerina's voor als de voeten het lastig krijgen (van esprit, 50€, kan ik nog heel de zomer dragen!)
Heymisschien is dit geen antwoord op je vraag, maar ik ga mijn schoenen 'delen' met een vriendin! Zij trouwt in september en ik in oktober. We willen allebei een gebroken witte schoen, maar wel geen te hoge hak en vooral comfortabel. Dus kunnen we de prijs gewoon in 2 delen en kunnen we ons wel schoenen 120€ permitteren (60€ elk). Jammer genoeg kosten ze zoveel, om slechts 1 dagje aan te doen... Denk eraan: er is bijna niemand die die dag je schoenen zal zien!!Veel succes!E.
hallo,ik heb deze week schoenen gekocht bij brantano, het was 69 euro.wel geen typische trouwschoenen , maar wou iets chic dat ik nadien nog kan aandoen.ga anders eens kijken bij torfs, heb daar ook al iets gezien.groetjes Lieven en Daisy25/09/2009
Ik ben ook niet van plan om dure bruidsschoenen te kopen die je niet kan afdragen. Ik ga kijken in de "gewone" schoenenwinkels.
aangezien ik geen zin had om peperdure trouwschoenen te kopen enkel voor die dag en dan in de kast te belanden heb ik men schoentjes gekocht bij Mach 3 geloof iktzijn witte botjes 60€ ongeveergroetjes
H&M, beige balerina's, met een strikje, ideaal voor mij omdat ik groot ben, 12,50 EUR
Ik kocht mijn schoenen bij Carmigroetjes, Patricia