Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Benny, discobar the maxx

22-1-2009 21:42:26
Hoi,
Ik heb jou reactie gelezen over het stijldansen. Wij volgen ook al enkele jaren dansles en zijn nog op zoek naar een openingsdans. Alleen vinden we er maar gene. Kan jij ons misschien helpen met ideeën. We weten nog niet goed wat we gaan doen. Engelse wals, rumba of slowfox. Maar alle ideeën zijn welkom.
Alvast bedankt,
Carolina

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 984

LeBart

Meld misbruik22-1-2009 22:20:17

Rumba
Wicked Game, Chris Isaak
Fields Of Gold, Sting
Unbreak my heart, toni braxton
Lady (Hear Me Tonight) [Acoustic Version], Modjo
Careless Whisper, George Michael

engelse wals
Come Away With Me, Norah Jones
If I aint Got You, Alicia keys
I wonder why, curtis tigers
If you don't me by now, Simply Red

Cheers, Bart

benny

Meld misbruik22-1-2009 23:40:37

ik zal het lijstje afwerken want slow foxtrot is te moeilijk voor vele dj
slow foxtrot heb je niet zo veel keuze
en is een zeer moeilijke dans tegenover rumba en engelse wals naast de vele strik tempo instrumentaal dansplaten zoals de meest gekende onder de dansscholen hugo strasser en gunter noris deze worden vooral gebruikt op de grote wedstrijden is er ook slow foxtrot - sinead o connor why don't you do right- beatles michelle-sheena easton morning train-the doors people are strong- robbie williams have you miss jones- frank sinatra (u2) i've got you under my skin-neil diamond song song blue -dean martin red roses for ablue lady- engelse wals norah jones come away with me- when winter comes chris de burgh-vaya con dios at the parallel-ther goes my everything engelber humperdinck-anne murray could i have this dance-andy williams charade-moon river- alanis morissette mary jane-billy vera &the beaters at this moment-rumba gloria estefan tengo que decite algo-donde esta tu amor son by 4-celine dion falling into you-paul young now i know what made-juan gabriel si quieres-elton john blessed-johnny mathis how deep is your love -eagels tequila sunrise enz.....

LeBart

Meld misbruik23-1-2009 0:28:43

Ik had je laten wegkomen met 'people are strong' (strange nvdr) en dergelijke schoonheidsfoutjes in je relaas.
Maar ... te moeilijk voor vele dj's ... dat is een brug te ver :P

Je hebt helemaal geen jarenlange ervaring nodig in dansscholen en/of concours ... je hebt gewoon het internet nodig.

http://www.xs4all.nl/~fghb/0501.htm

Dan heb je ze ineens allemaal.

Philip De Vos

Meld misbruik23-1-2009 1:45:06

De nr's die dj Lebart opnoemt zitten gewoon in elke bpm.
Zo te zien kan hij er dan ook niet veel van.
Dat is normaal want hij denkt dat hij het kan, maar hij moet nog veel leren hoor.
Stijldansen kan simpel lijken maar dat is het niet.
Lebart geef toch gewoon toe dat je een 3 de rangs dj bent.

Groeten
nen dj van bij Ludwigs

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-1-2009 8:09:45

Ik vind het nogal laag bij de grond om hier op dit forum zo een dingen uit te vechten!

Carolina stelt een vraag, help haar dan & vecht jullie vetes onderling uit!

Marieke
18/04/2009

LeBart

Meld misbruik23-1-2009 8:57:20

1. ik gebruik niet eens bpm
2. ik heb nooit gepretendeerd dat ik de meester-stijldans-draaier ben
3. stijldansen zelf, dat kan ik niet, maar een stijldans-plaatje opleggen, dat kan iedereen.
4. ik ben een 3e-rangs dj
5. Hebben wij elkaar al ontmoet Philip, want ik heb geen idee wie je bent ...

Bart

benny

Meld misbruik23-1-2009 9:53:28

beste le bart
met goede bedoeling maar in stijldansen heb je koppels die al jaren dansles nemen tot prive lesssen erbij en er zijn eerstejaars koppeltjes als je de muziekkeuze uit een site moet halen en je hebt geen ervaring kan je moeilijk onderscheiden waar ervaren danser het liefst op dansen.
met een eerstejaars danser mag het tempo iets lager zijn carolina en haar partner doen al jaren aan dansen voooral omdat ze slowfox vragen deze danspasen worden in de meeste dansscholen maar aangeleerd in het 3 jaar slowfox is dan ook een dans waar het ritme niet altijd hetzelfde is
en wat ben je rap op je tenen getrapt het was niet de bedoeling je slecht te maken

benny

Meld misbruik23-1-2009 9:53:34

beste le bart
met goede bedoeling maar in stijldansen heb je koppels die al jaren dansles nemen tot prive lesssen erbij en er zijn eerstejaars koppeltjes als je de muziekkeuze uit een site moet halen en je hebt geen ervaring kan je moeilijk onderscheiden waar ervaren danser het liefst op dansen.
met een eerstejaars danser mag het tempo iets lager zijn carolina en haar partner doen al jaren aan dansen voooral omdat ze slowfox vragen deze danspasen worden in de meeste dansscholen maar aangeleerd in het 3 jaar slowfox is dan ook een dans waar het ritme niet altijd hetzelfde is
en wat ben je rap op je tenen getrapt het was niet de bedoeling je slecht te maken

Geert

Meld misbruik23-1-2009 13:04:39

Misschien een tip voor Engelse of Slow wals: Cliff Richard-When the Girl in your arms, is the girl in your heart of Hot Chocolate-I'll put you together again.

PS: Van alle collega's onder deze rubriek heb ik "the field" al positieve reacties gehoord dus stop met dit bekvechten. In mijn carriere als DJ heb ik ook al top feesten en mindere feesten gedraaid en dat zal bij iedereen zo zijn.

Succes
Geert Biesemans
info@discobarbsl.be

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-1-2009 23:34:54

Bedankt voor de tips.

Ondanks het bekvechten heb ik toch goed kunnen lachen. Sorry, was wat komisch.

Ik hoop dat wij een goeie dj gaan hebben. Wij zitten met een huis dj en heb hem nog nooit gehoord. Ik hoop dat dat goed uitdraait. Zo erg als bij mijn broer zijn trouw kan niet meer. Dieë dj had geen enkel originele plaat. Heel raar, allemaal heel rare versies van liedjes.

Volgens mij zijn jullie allemaal wel goeie dj's, anders hadden jullie zo niet gereageerd.

En inderdaad slowfox is nogal moeilijk. Dat zal het waarschijnlijk toch niet worden. Ik wil het mij niet te moeilijk gaan maken. De zenuwen zijn er dan ook nog bij. Het moet vloeiend overkomen hé.

Allé de groetjes aan iedereen,
Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...