Terug naar overzicht
RumbaWicked Game, Chris Isaak Fields Of Gold, Sting Unbreak my heart, toni braxtonLady (Hear Me Tonight) [Acoustic Version], Modjo Careless Whisper, George Michaelengelse walsCome Away With Me, Norah Jones If I aint Got You, Alicia keys I wonder why, curtis tigersIf you don't me by now, Simply RedCheers, Bart
ik zal het lijstje afwerken want slow foxtrot is te moeilijk voor vele djslow foxtrot heb je niet zo veel keuze en is een zeer moeilijke dans tegenover rumba en engelse wals naast de vele strik tempo instrumentaal dansplaten zoals de meest gekende onder de dansscholen hugo strasser en gunter noris deze worden vooral gebruikt op de grote wedstrijden is er ook slow foxtrot - sinead o connor why don't you do right- beatles michelle-sheena easton morning train-the doors people are strong- robbie williams have you miss jones- frank sinatra (u2) i've got you under my skin-neil diamond song song blue -dean martin red roses for ablue lady- engelse wals norah jones come away with me- when winter comes chris de burgh-vaya con dios at the parallel-ther goes my everything engelber humperdinck-anne murray could i have this dance-andy williams charade-moon river- alanis morissette mary jane-billy vera &the beaters at this moment-rumba gloria estefan tengo que decite algo-donde esta tu amor son by 4-celine dion falling into you-paul young now i know what made-juan gabriel si quieres-elton john blessed-johnny mathis how deep is your love -eagels tequila sunrise enz.....
Ik had je laten wegkomen met 'people are strong' (strange nvdr) en dergelijke schoonheidsfoutjes in je relaas.Maar ... te moeilijk voor vele dj's ... dat is een brug te ver :PJe hebt helemaal geen jarenlange ervaring nodig in dansscholen en/of concours ... je hebt gewoon het internet nodig.http://www.xs4all.nl/~fghb/0501.htm Dan heb je ze ineens allemaal.
De nr's die dj Lebart opnoemt zitten gewoon in elke bpm.Zo te zien kan hij er dan ook niet veel van.Dat is normaal want hij denkt dat hij het kan, maar hij moet nog veel leren hoor.Stijldansen kan simpel lijken maar dat is het niet.Lebart geef toch gewoon toe dat je een 3 de rangs dj bent.Groetennen dj van bij Ludwigs
Ik vind het nogal laag bij de grond om hier op dit forum zo een dingen uit te vechten!Carolina stelt een vraag, help haar dan & vecht jullie vetes onderling uit!Marieke18/04/2009
1. ik gebruik niet eens bpm2. ik heb nooit gepretendeerd dat ik de meester-stijldans-draaier ben3. stijldansen zelf, dat kan ik niet, maar een stijldans-plaatje opleggen, dat kan iedereen.4. ik ben een 3e-rangs dj5. Hebben wij elkaar al ontmoet Philip, want ik heb geen idee wie je bent ...Bart
beste le bartmet goede bedoeling maar in stijldansen heb je koppels die al jaren dansles nemen tot prive lesssen erbij en er zijn eerstejaars koppeltjes als je de muziekkeuze uit een site moet halen en je hebt geen ervaring kan je moeilijk onderscheiden waar ervaren danser het liefst op dansen. met een eerstejaars danser mag het tempo iets lager zijn carolina en haar partner doen al jaren aan dansen voooral omdat ze slowfox vragen deze danspasen worden in de meeste dansscholen maar aangeleerd in het 3 jaar slowfox is dan ook een dans waar het ritme niet altijd hetzelfde isen wat ben je rap op je tenen getrapt het was niet de bedoeling je slecht te maken
Misschien een tip voor Engelse of Slow wals: Cliff Richard-When the Girl in your arms, is the girl in your heart of Hot Chocolate-I'll put you together again.PS: Van alle collega's onder deze rubriek heb ik "the field" al positieve reacties gehoord dus stop met dit bekvechten. In mijn carriere als DJ heb ik ook al top feesten en mindere feesten gedraaid en dat zal bij iedereen zo zijn.SuccesGeert Biesemansinfo@discobarbsl.be
Bedankt voor de tips. Ondanks het bekvechten heb ik toch goed kunnen lachen. Sorry, was wat komisch. Ik hoop dat wij een goeie dj gaan hebben. Wij zitten met een huis dj en heb hem nog nooit gehoord. Ik hoop dat dat goed uitdraait. Zo erg als bij mijn broer zijn trouw kan niet meer. Dieë dj had geen enkel originele plaat. Heel raar, allemaal heel rare versies van liedjes. Volgens mij zijn jullie allemaal wel goeie dj's, anders hadden jullie zo niet gereageerd. En inderdaad slowfox is nogal moeilijk. Dat zal het waarschijnlijk toch niet worden. Ik wil het mij niet te moeilijk gaan maken. De zenuwen zijn er dan ook nog bij. Het moet vloeiend overkomen hé. Allé de groetjes aan iedereen,Carolina