Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vanalles...

22-1-2009 23:55:38
dag bruidjes,

hebben jullie eventueel een origineel cadeautje voor de bedanking van de ouders..breek er mijn hoofd over, maar vind niets (bloemen zijn dan enkel voor de mama's...enz)
en wat kunnen we zoal doen om 's avonds ook de 'fun' erin te houden (buiten de muziek gerekend) we zijn nogal een 'zotte' bende...vb. alle vrouwen doen de limbo...
+ iemand tips voor een toffe huwelijksreis, wij dachten aan jamaica of kenya (voor 1x eruit zonder kindje :-) )?
en verder zijn alle tips en ervaringen welkom over wat we wel kunnen doen of zeker niet moeten doen op onze mooiste dag!!
ik wil er volop van genieten de dag zelf, dus alles moet tot in de puntjes geregeld zijn tegen dan...

aan alle toekomstige 'vrouwtjes' wens ik een spetterende huwelijksdag toe!!!

magali

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 371

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik23-1-2009 7:26:14

Wij geven ze een waardebon met daarop vermeld ontbijt.
de dag daarna krijgen zij een super de luxe ontbijt geleverd aan huis. (Dat hebben ze wel verdient na zo een drukke en late avond.) In de ontbijtmand zit ook nog een bongobon verstopt.

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik23-1-2009 8:16:40

Wij geven aan onze ouders een kaars. Allé, het is een kaarsenhouder waar ze theelichtjes in kunnen zetten. Er staat een foto op van ons, "BEDANKT!" en den datum.
Wij gaan op huwelijksreis naar Mexico (Yucatan): eerst een week rondtrekken (met cultuur erbij) en dan een week luxehotel.

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik23-1-2009 9:54:56

Magali, ik ben zo'n 230 dagen geleden getrouwd en nog als ik dit alles lees... heerlijk die trouwvoorbereidingen.
Enfin, wij zijn naar Jamaica op huwelijksreis vertrokken. Het hotel Riu Negril is een echte aanrader!
Voor de ouders hebben wij een grote nieuwe (oude) kader in goud gegeven. Heel stijlvol! Ze mochten daarna 1 foto kiezen die wij lieten uitvergroten.
Dit vonden ze geweldig. En uiteraard bloemen voor de mamsie hé.
x

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik23-1-2009 11:06:13

Hoi,
Wij geven de avond zelf een geschenkbon die we zelf maken... Na ons reisje laten we dan fotoalbumpjes maken met de mooiste foto's van onze trouwdag... Ps doen dit voor ouders en grootouders.
Wij gaan na ons huwelijk een weekje naar de ardennen en plannen onze echte huwelijksreis iets later... Waar die naartoe zal gaan weten we nog niet.
Barbara
10-4-2009

evi
4-7-2009
 Meld misbruik23-1-2009 12:44:36

hey,

Ik ben een fotoalbum aan het maken van toen we geboren worden tot nu. dit geven we aan de mama's voor de vaders geven wij een bongobon. ik denk dat we zullen kijken voor een verwen weekend ofzo. we zullen nog zien.

Wij doen geen huwelijksreis..ons zoontje zal nog maar 9maand zijn en we hebben grootse verbouwplannen aan ons huisje, dus zullen we de centjes goed kunnen gebruiken. Later zal het er wel eens van komen denk ik

groetjes
www.everyoneweb.com/4juli2009

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik23-1-2009 14:33:32

Wij hebben voor onze ouders een fotokalender aangemaakt met allemaal foto's met leuke herinneringen uit hun leven.
Groetjes
elisadiana1@hotmail.com

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik23-1-2009 16:25:19

Hey Magali,

Wij zullen onze ouders iets geven dat te maken heeft met reizen (cadeaubon of cadeaubox ofzo) aangezien ik zelf in een reisbureau werk.

Het avondfeest laten wij een beetje inkleden door onze vrienden van de voetbal, die zullen wel één en ander voorbereiden dus wij laten ons gewoon verrassen.

Qua huwelijksreis, ik ben in oktober in Jamaica geweest en vond Riu Montego Bay, Riu Ocho Rios en Gran Bahia Principe Jamaica héél mooie hotels.
Wat ook leuk is, is een combinatie van Kenia en Zanzibar, dan kan je bvb een safari in Kenia combineren met een strandvakantie in Zanzibar!

Groetjes en succes!

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik26-1-2009 19:42:26

wij gaan een foto met kader afgeven van die dag als bruidspaar, onze fotograaf geeft dat als service naar ons toe en levert dit nog 's avonds in de zaal zodat we dat nog kunnen afgeven die avond.
Wij gaan op huwelijksreis naar Aruba! héél mooi lijkt het me daar, in het hotel Bucutti Beach, zeker een kijkje waard! het hotel staat ook bekend met één van de mooiste stranden van de wereld :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...