Terug naar overzicht
Hallo,Wij gaan daar ons feest geven in mei. Zeer mooie zaal, modern nog maar vernieuwd sinds april 2007. De dame die de zaal doet is zeer vriendelijk, punctueel. Onze eerste indruk was zeer goed. Als je op hun website kijkt krijg je een goed beeld van de zaal. Zoals de foto's op de site staan is ze ook in het echt. Wij hadden een zeer goede indruk en direct veel vertrouwen na ons eerste bezoek. De mevrouw wist waarover ze sprak en ze staat voor elke suggestie of idee open. Hopelijk en dat ben ik bijna zeker valt het goed mee. Veel succes met de zoektocht,A en C.
Hey, Ik kan alleen maar Annelies haar bevindingen bevestigen. Wij geven er ons feest in juni en waren ook heel enthousiast over de manier van aanpak. Mevr Haegeman voelde ook direct aan wat we wilden!Groetjes, Delphine
hey,wij geven ons feest daar in augustus, en ook hier alleen maar positieve commentaar. Heel vriendelijk, heel mooie zaal,...en heel goede prijs/kwaliteit.Zeker een aanrader!Groetjes en succes!
Hey,Wij zijn hebben daar ons feest gegeven op 24 mei 2008.En wij waren supertevreden,ik kan enkel positieve commentaar geven.Ook onze genodigden waren zeer tevereden. Ze spreken er nog van! Volgens hen was het 1 van de beste trouwfeesten die ze gezien hadden.De hele equipe is super. De bediening is vlot en correct.De maître voelt je goed aan. Wij vonden het zeer fijn dat hij aan alles structuur gaf zonder dat het een stijve bedoening werd.Ook het eten is superlekker.Kortom wij hebben hier een schitterend trouwfeest beleefd en denken er nog met veel plezier aan terug.Greetz Inge
Bedankt voor alle positieve reacties. We hebben er vrijdag een afspraak!Dit is wel niet het juiste forum, maar mag ik jullie vragen welke dj jullie gekozen hebben voor het dansfeest?GroetjesEls