Nu Online
Momenteel zijn er 732 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Tiziana (maasmechelen)

26-7-2005 14:28:44
Dga Tiziana,

Ik heb jouw reactie gezien op een bericht maar dat was niet van mij. Wijzelf hadden op 2 juli geen paard en koets maar een oude wagen en zijn niet op de pauwengraaf gepasseerd.
Het was heel leuk: geen regen en ideale temperatuur voor ons en onze foto's zijn prachtig (wat we toch alvast gezien hebben). Het was een heel leuke dag en we zijn ondertussen ook al terug van onze huwelijksreis uit Santorini: heerlijk gewoon!
Hoe loopt alles bij jou?

Ann

Ann
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1141

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik26-7-2005 16:43:18

Hallo Ann

Dan zal die koppel met paard en koets na jouw getrouwd zijn.
ik ben heel blij voor je dat alles is goed gegaan die dag.
Wij vertrekken vrijdag avond op vakantie en als we binnen 3 weken terug komen vertellen we het grote nieuws gevolgd met een BBQ. Ik zal je dan een email sturen om te vertellen hoe het gegaan is.

Als je een foto hebt van je trouw, stuur het dan eens door, ik ben echt benieuwd hoe je eruit zag.Je zal wel prachtig zijn geweest die dag, ik kan niet wachten!!!

Groetjes,
Tiziana

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...