Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

last-minute

23-1-2009 14:23:25
hallo iedereen,

Heeft er hier iemand al een last-minute huwelijksreis geboek?
Wij zijn van plan om dat te doen omdat het ons niet kan schelen waar we naartoe gaan.

groetjes Lieven en Daisy.
25/09/2009.

daisy
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 358

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik23-1-2009 21:11:00

euhm...?? je huwelijksreis is eigenlijk nog leuker en fijner als je huwelijksdag

even ontstressen en van elkaar genieten na alles

en ze verwachten dat de prijzen gaan stijgen ipv zakken, en dat de vroegboekkortingen groter gaan zijn dan de last-minutes

nieuwe politiek van de touroperators

B&J
22-8-2009
 Meld misbruik24-1-2009 11:03:20

ik denk dat sarah gelijk heeft,wij hebben afgelopen weekend geboekt en er gaat veel korting af,
je krijgt vroegboekkorting en nog eens huwelijkskorting erbovenop,
meestal komen de vroegboekkortingen en de last-minutes van prijzen overeen, er zal niet veel verschil op zitten,
maar bij het vroegboeken kan je je bestemming zelf kiezen, en bij een last minute moet je nemen wat er is.

wij hebben steeds lats minute genomen, maar bij onze huwelijksreis willen we toch liever wat zekerheid,
je hebt die periode al genoeg aan je hoofd denk ik,

vriendelijke groeten Jirka

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-1-2009 16:13:25

Wij hebben ooit 1 keer ook gewacht op de lastminutes en wat heb je? Ofwel blijven de hele dure hotels over ofwel de goedkope met minder sterren. Vaak zijn de beste hotels prijs - kwaliteit er reeds uit. Wij bestellen nu steeds met vroegboekkorting en dit komt goedkoper uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...