Terug naar overzicht
Wij hadden "just a perfect day".Groetjeselisadiana1@hotmail.com
Oeps... was voor de ceremonie, niet voor de start van het feest...
Wij zitten met hetzelfde probleem! Wij willen ook niet dat cliché-zakdoe-zwaai-gedoe...Wij zitten momenteel te denken aan Viva la vita van Coldplay, maar echter zeker weten we het nog niet. Ik vind "We come one" van Faithless ook wel iets hebben...Groetjes,Ann(21-02-09)
Hey!Bij ons zal het 'Zo vrolijk'van Alfred Jodokus Kwak worden. Raar? Ja, maar we hebben als thema tekenfilmpjes uit de jaren '80 gekozen. Dit omdat we toen zelf kind waren en het een leuke verwijzing is naar onze 3 bengels.Veel plezier nog!!!GrtsNatalie
Wij zijn zo ver nog niet, maar ik dacht voor ons eventueel aan 'Let me entertain you' van Robbie Williams. :)
Wij nemen: vlieg met me mee naar de regenboog van Paul de Leeuw, onze tafelverdeling is nl. kleuren.Bey,Cindy
Hey Lesley,Wij zullen binnenkomen op een combinatie van 'Also Sprach Zarathustra' van Strauss (night of the proms) en het themalied van Pirates of the Caribbean.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
Hoi Lesley,hier zijn enkele voorbeelden die ik zelf als intredelied heb gedaan:Allegria (Cirque du Soleil) Nocturne (Secret Garden)A New Day Has Come (Celine Dion)Ave Maria (Gounod)De RoosChariots of Fire (Vangelis)Love Shine a Light Only Love (Nana Mouskouri)Everything I Do (Brian Adams)I'll Always Be There (Roch Voisin)Just A Perfect Day (Lou Reed)All I Ask Of You (Phantom Of The Opera)etc.Groetjeszangeres Alinawww.alina.be
Ik wil niemand beledigen, maar de meeste voorstellen zijn allemaal zo klassiek en/of oubollig...Bij ons staat het min of meer vast sinds gisteren. Wij hebben de muziek op onze computer eens overlopen en iets gezocht waar we allebei happy van worden. Het wordt "love shack" van de B52's. Groetjes,Ann(21-02-09)
Wij nemen voor het aansnijden van de taart "O fortuna" van Carl Orff, omda ik ook absoluut les lacs ni wou en omda mijn verloofde in een koor dat meegezongen heeft. Voor het binnenkomen dachten we aan "Time of my life" uit Dirty Dancing.
wij gaan het liedje van pirates of the carribean - he's a pirate nemen :)