Terug naar overzicht
Hey,Valt wel mee, ondertussen al serieuze kortingen denk ik.Is van in december geleden dat ik gegaan ben.Wel NIET vriendelijk!!Als je dat er wil bijnemen :)Tik maar even in hier op het forum...SuccesMarieke18/04/2009
Gelieve niet te veralgemenen.Bij mij waren ze heel vriendelijk.
Ja, sorry hoor, ik ben er op 2 jaar ofzo - 3 x binnengestapt en werd altijd zo bekeken van...Allez soit, slecht dag misschien.Groetjes
Hey Daisy,Bij mij viel de vriendelijkheid nogal mee, toen wij daar vorige maand een dagje waren zijn we eens binnengestapt, maar ik vond eigenlijk niet dat er nog echt veel mooie dingen hingen. Moet natuurlijk ook net je zin en maat zijn hé.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
Bij mij waren ze ook heel vriendelijk en heb mijn kleedje daar ook gekocht
bij mij waren ze totaal niet vriendelijkl, ze waren opdringerig en zijn niet verlegen om te liegen.Het spijt me dat dit grof overkomt maar voor mij was dit ook een niet plezierige ervaring
hallo iedereen,bedankt voor alle reacties,positieve en negatieve.ge moet daar blijkbaar geluk hebben met het personeel.mijn mama en mijn zus zijn vandaag daar geweest.ze hebben daar hun kledij gevonden,moet het wel nog gaan keuren(wij wonen in Halle en zij in Nieuwpoort), de helft van de prijs en de vriendelijkheid kregen ze er vandaag gratis bij.blijkbaar hadden ze dan misschien een goede dag.groetjes Lieven en Daisy.25/09/2009.groetje