Terug naar overzicht
Worden er cadeu's gegeven aan de getuigen.Voor de ouders , ja
Je kan een kader geven met unieke foto's van jullie beiden of zo iets origineel met jullie foto op samen met een gedichtje van vriendschap ofzo.Ik zou ook eens moeten zoeken naar cadeautjes voor getuigen. Ons mama zei dat niet te doen maar ik wil ze zo wel bedanken en het hoeft niet altijd duur te zijn om iemand te laten zien dat je hem/haar apprecieert he ;-)Groetjes, Laura
http://www.eenhuwelijkskado.nl/tips/cadeautips/-kado-vo... heb deze link nog gevonden, mss handig!Groetjes
Hey!Onze getuigen zullen een gegraveerde pen krijgen. Dit is een blijvend en vooral symbolisch geschenk. Ze zijn er tenslotte om te tekenen he ;-)GrtsNatalie
ik denk dat ik mijn getuige ga trakteren op een verwenbeurt de dag voor de trouw. Dan wil ik zelf ook sowieso mijn nagels en zo laten doen, en in vele schoonheidssalons zijn er huwelijksarrangementen. Dat lijkt me wel leuk om te doen met mijn getuige. En aangezien wij dezelfde kapster hebben, denk ik er ook nog aan om aan de kapster te zeggen dat ik de kapperbeurt van mijn getuige op mijn trouwdag zal betalen. Zo heeft ze nog eens een verrassing als ze daar toekomt.
Ik denk niet dat wij nog een cadeau gaan kopen voor onze getuigen. Wij gaan op voorhand een keer gezellig met beide getuigen eten op onze kosten en nog iets leuks doen. Ik vind dat je daar meer aan hebt dan aan bijv. een pen, maar iedereen kiest natuurlijk zelf.Groetjes Caroline
Wij kopen voor elk van onze getuigen een flesje van wat ze graag drinken: een fles rode wijn en een fles Baileys. Daar laten we dan het voorste etiket vanaf halen en laten we onze foto opzetten, den datum en ook "Bedankt!"
ik denk dat we na de trouw allen eens lekker zullen gaan eten op ons kosten