Terug naar overzicht
Mijn man had een "speciale" das (hoorde wel bij zijn kostuum). Hij heeft dit bij Linx in Leuven gekocht. Ik weet niet of je die dassen ook "apart" kan kopen, maar ik vermoed van wel.Groetjeselisadiana1@hotmail.com
Mijn verloofde heeft zijn das gekocht (ook een breder, speciaal geknoopt model) bij Herenmode De Waele in Sint-Niklaas. Daar hebben ze een speciale afdeling voor verhuur en verkoop van ceremoniekleding. In de Gouden Gids, bij "ceremoniekleding" vind je vast wel mogelijkheden bij jou in de buurt.Groetjes,Ann
moet je anders eens kijken in de boekjes van Cossmo, daar staan wel speciale in. Het boekje hadden we van het bruidsparadijs of zoeiets, maar we zijn er niet geweest. Er zijn echt mooie dingen bij en idd, ook zo een brede knoop van een lossere stof, echt schoon
Devos kleding in Lennik heeft ook een afdeling ceremoniekleding (ook verhuur) als je eens googled kan je kijken. Ik ben er nog nooit geweest maar mijn verloofde gaat daar binnenkort eens kijken. Ik denk wel dat ze dat daar zullen hebben. Ze verkopen daar trouwens ook Cossmo...Veel succes