Terug naar overzicht
HeyWat veel wordt gedaan en wat wij ook zullen doen is waarschijnlijk zo met 'liefde is...' werken. Hoe we dat juist gaan doen weten we nog niet. Maar thema's kan je zeker verwerken! We willen wel geen kaartje geven dat iedereeen adhv dat hun tafel moet zoeken, zou wat onordelijk overkomen. Ma mss 'Liefde is... bla bla' mag nu komen, ofzoiets.Groetjes, Laura
Hallo,Wij gebruiken kleuren. De gasten krijgen bij het binnenkomen een foto (tegelijk bedankingskaart) van ons kids. Die ga ik bewerken zodat een bepaalde kleur goed zichtbaar is, de rest van de foto is dan zwart-wit (wij zijn ook fotografen - amateur - die ook bruidsreportages doen). Ik heb de liedjes al en die worden afgespeeld bij het naar binnen gaan. Op de tafel staan fotostaanders, met een stukje gekleurd papier als op de foto en snoepjes er rond in dezelfde kleur.Onze tafel is dan de regenboog en wij komen binnen op vlieg met me mee, van paul de leeuw.Hopelijk heb je hier wat aan.Groetjes,Cindy(28/08/2009)
Hey!Wij gaan werken rond tekenfilmpjes uit de jaren '80, omdat we toen zelf klein waren en het tegelijk een link is naar onze 3 kids.We zullen dan elke tafel naar een filmpje vernoemen, bv 'Boesboes' of 'Vrouwtje Theelepel'. En als de namen worden afgeroepen spelen we dan het bijpassende liedje. Zo blijft het ordelijk en komt de sfeer er gelijk al in (laten we hopen).Enfin, er zijn zoals hier eerder vermeld enorm veel thema's waarmee je kan werken. Denk bv aan jullie hobbies en interesses. Zo kan je bv werken rond verschillende landen of steden als je graag reist of rond verschillende sporten als jullie sportfanaten zijn, ook kleuren en snoepjes worden frequent gebruikt. Wat wij ooit hebben gezien op een jubileum van een landbouwerskoppel was dat ze werkten met verschillende gewassen, maar dit kan ook met dieren.Zoals je ziet, keuze te over! Laat je fantasie de vrije loop zou ik zeggen.Veel plezier nog!GrtsNatalie