Terug naar overzicht
hoi, ik trouw binnen 31 dagen en zit nog met dezelfde vraag! Is er iemand die ons kan helpen aub? Thxs KL
Misschien bij de ingang een groot bord zetten waarop je de kaartjes bevestigt op een leuke manier, zodat de gasten zelf kunnen uitzoeken waar ze zitten?
Hoi Maya,Voor ons ook nog 10 dagen...Wij hebben voor de tafelindeling de tekeningen van "liefde is...", maar wij hebben dan ook echt gezocht naar situaties die voor ons van toepassing zijn. En dat maakt het wel leuk zo... Aan de ingang van de zaal hangt dan een groot blad, met diezelfde tekeningen in het klein, en met alle namen erbij van de mensen aan die tafel. Op de tafel zelf staat de tekening in het groot !Misschien ben je er wat mee...Groetjes, en veel succes !Tine
Bij ons zal elke tafel een andere kleur hebben. Als de mensen binnenkomen dan krijgen ze allemaal een rond stickertje opgekleefd in de keur van hun tafel (rode, gele, groene,... bolletjes).Wenneer de kleur van hun tafel afgeroepen wordt, dan wordt ook een liedje gespeeld in die kleur.Vb. Yellow submarine voor de gele tafel.Ben nu nog enkel aan het zoeken, op welke manier ik de tafel kan aanduiden in de juiste kleuren. Iemand ideeën?Dacht misschien om de menukaarten in de verschillende kleuren op tafel te zetten.Als er nog iemand ideeën heeft, geef maar door.GroetjesInge
hey Tine,Ik had precies hetzelfde idee (op elke tafel een andere liefde is,...);-)veel succes allemaal!
Maya,Niks te maken met je vraag, maar wou je heel erg feliciteren met jullie site en... jullie huis. Prachtig zeg, wat jullie ervan gemaakt hebben! Ongelooflijk dat verschil in voor en na. Heb jullie iste met heel veel plezier gelezen en ik hoop dat jullie trouwdag een fantastische en prachtige dag mag worden, maar met zo twee mensen ben ik er zeker van dat dit zo zal zijn.Dikke proficiat!Liefs,Ingrid
Hoi, Voor ons is het nog 31 dagen... Wij hadden ook gedacht aan liefde is prentjes voor de tafelschikking... Maar ik ben nog op zoek naar zulke prentjes in kleur...Iemand die me kan helpen? Ook ben ik naar een trouw geweest en daar werkten ze met verschillende kruiden... Grtn Leen
Dag Maya, Ben net op jullie site gaan kijken, zeer leuk!! Mag ik eens iets vragen? Heb gezien dat jullie huisdieren hebben, wat doen jullie ermee op 'The Day'? Wij hebben 2 hondjes en heb het er zeer moeilijk mee om ze zolang alleen te laten... We kunnen ze ook moeilijk bij familie of vrienden doen want die komen allemaal naar het feest... Grtn Leen 31 dagen
voor leen:wij hebben gelukkig toch nog iemand gevonden die onze woef die dag regelmatig komt buiten laten. Het is een collega van Peter die we hadden uitgenodigd voor de receptie dus dat kwam eigenlijk goed uit. Na lang tegengespruttel van mij hadden we eerst nog gezocht naar hondenpensions maar die waren (gelukkig) allemaal volzet . Bij 1 pension was er nog plaats maar dan moesten we de hond vrijdagavond binnenbrengen en dan mochten we hem pas maandagmiddag gaan halen omdat ze zondag gesloten waren. niet dus!Tijdens onze huwelijksreis mag de hond gelukkig naar mijn schoonouders en de poes gaat naar mijn zus. ik wens je nog veel succes met jouw zoektocht en uiteindelijk zal je wel een oplossing vinden.groetjes
hey wij dachten de tafels anders allemaal namen van dieren te geven nl. alle twee dierenliefhebbers.Dan roept iemand van de zaal af bv. de tafel van de katten en dan worden de namen gezegd en ondertussen hoor je een kat op de achtergrond miaauwen. Op het menu staat dan een katje op voor die tafel. Wat denk je?Lijkt echt leuk vind ik maar twijfelen hebben schrik dat dit kinderachtig overkomt.dada
hlo, wij trouwen op 20/08/05 en wouden ook geen traditionele naamafroeping...De eigenares van het trouwfeest had ons op het idee gebracht van voor elke tafel een film te zoeken. De genodigden van ons feest kregen bij het binnenkomen allemaal een filmticket met de foto van hun film op. i.p.v. naamafroeping laten we dus de muziek van de film horen...enkele vb. Annie -- TomorrowGrease, Fame....