Nu Online
Momenteel zijn er 450 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijzen bruidsjurken

23-1-2009 23:23:25
Hoi bruidjes in spé (en reeds gelukkig getrouwde dames),
Ik heb een vraagje over de prijzen van bruidsjurken. Ik heb al een bepaald model van kleed in mijn hoofd, maar vroeg me af of er een prijsverschil is tussen diverse winkels? bv: Wil graag gaan kijken in Le Chapeau maar hoor dat die duurder is dan een andere?

groetjes en alvast bedankt voor de reactie!

Els
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1529

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik23-1-2009 23:32:39

Heykes,
Ik ben de laatste maanden voor een vriendin van mij mee bruidsjurken gaan kiezen.
Wij zijn in het bruidshuis in Merksem geweest en in Le Chapeau in Antwerpen.
Mijn vriendin heeft 3 DEZELFDE kleedjes in beide winkels gepast, en de prijs was IDENTIEK! Dus geen prijsverschil!
Wel een groot verschil in ontvangst.
In Merksem was de verkoopster eerder kortaf en ongeduldig. We hebben daar ongeveer 4 uur gezeten en er werd ons niets aangeboden om te drinken. Daar tegenover in Le Chapeau kregen we direct bij het binnenkomen een drankje aangeboden. Toen er beslist werd welk kleed mijn vriendin zou kopen, kregen we direct allemaal een glas champagne. De verkoopster was ook veel behulpzamer en de pasruimte aangenamer.
Dus voor eenzelfde kostprijs was er toch wel wat verschil! Ik zou zeker aanraden om eens in Le Chapeau een afspraak te maken om is te gaan passen.
Veel succes met de zoektocht!
Groetjes,
Annelies

donna
14-8-2009
 Meld misbruik24-1-2009 9:04:39

Ik denk dat le chapeau ook duurdere merken verkoopt en misschien daarom ook duurder lijkt. Ik heb een jurk van Ian Stuart gekozen, en die was inderdaad heel duur. Maar ik heb ook veel goedkopere jurken gepast, waarvan ook enkele hele mooie. En de ontvangst was inderdaad super! Nu hopen dat dat bij mijn pasbeurten zo blijft, hé

annelies
24-5-2009
 Meld misbruik24-1-2009 17:24:12

we zijn ook in le chapeau gaan kijken, het verschil is dat in sommige winkels je niets of een vaste prijs voor de retouches betaald. Maar bij le chapeau is het 20€/uur, heb je een kleed met kanten details, moeten die er eerst helemaal af voor het kan ingenomen worden, en dan weer alles met de hand opgenaaid!! Dus dan weet je eigenlijk nooit op voorhand wat het eindbedrag zal worden. bij mijn zus haar kleed bij pierre-yves was het 60€ voor de retouches, bij mij een half jaar later al 75€. Vond wel dat bij le chapeau ze heel vriendelijk waren, maar ons budget lag lager dan de andere dames, en we kregen dan ook een kleinere pasruimte,... ons budget schommelde rond de 1250€, en hun tegenreactie was dat de winkel kleren verkocht tussen de 1000 en 5000€, met andere woorden,...

veel plezier
annelies

Tine
6-6-2009
 Meld misbruik25-1-2009 0:43:18

Hey Els,

Mijn bruidsjurk komt van bruidszaak Jagré in de Quellinstraat te Antwerpen. Het personeel is heel vriendelijk, en ik heb zonder afspraak verschillende jurken kunnen passen. De prijzen zijn afhankelijk van model enz. Mijn bruidsjurk heb ik onder de 1000 euro betaald. Ik zou er zeker langs passeren. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat deze winkel een goede service geeft.

Tine
06/06/09

Katia
24-6-2009
 Meld misbruik25-1-2009 8:57:48

Hey,
Is er iemand toevallig al naar La Sposa in Roeselare geweest? Zoja, wat zijn jullie ervaringen?
Katia

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik25-1-2009 11:01:14

Ik kan niet antwoorden op Els haar vraag, maar @Katia:
ik kan niet vergelijken met Le Chapeau, maar ik vond La Sposa één van de beste winkels die ik gedaan heb: vlotte geduldige verkoopster die zelf voorstllen deed van kleedjes. Bij andere winkels moest (mocht?) ik uit de rekken kiezen, maar op de kapstok zo bijeengepakt vond ik mijn goesting niet. Zeker zo goed was Mia Monta - minder mooie winkel, maar ja, da's niet het belangrijkste hé, ze zijn daar tenminste niet de grote chiqué, met een kleiner budget voel je je wel meer op je gemak!
Grts,
Véro

Sarah
22-8-2009
 Meld misbruik25-1-2009 19:17:26

Hallo Els,

Ik ben bij lillian claes in herentals geweest en mijn trouwjurk kost 1295 euro plus 60 euro om het te laten vermaken.

En ik mag hem zoveel keer komen passen als ik wil.

groetjes

sarah

Inge
25-4-2009
 Meld misbruik3-2-2009 21:36:58

hey hey

hangt er ook een beetje af wat voor trouwkleed je wilt...
Ik heb mijn gekleurd bruidskleed bij Jagré gehaald in Antwerpen. sleep en al :-D jurk en schoenen (gekleurd in kleur van mijn kleed) samen 650 euro....Fijne ontvangst, veel pasmogelijkheden, dikke aanrader!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info