TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
27-2-2010
|
23-1-2009 23:32:39
Heykes, Ik ben de laatste maanden voor een vriendin van mij mee bruidsjurken gaan kiezen. Wij zijn in het bruidshuis in Merksem geweest en in Le Chapeau in Antwerpen. Mijn vriendin heeft 3 DEZELFDE kleedjes in beide winkels gepast, en de prijs was IDENTIEK! Dus geen prijsverschil! Wel een groot verschil in ontvangst. In Merksem was de verkoopster eerder kortaf en ongeduldig. We hebben daar ongeveer 4 uur gezeten en er werd ons niets aangeboden om te drinken. Daar tegenover in Le Chapeau kregen we direct bij het binnenkomen een drankje aangeboden. Toen er beslist werd welk kleed mijn vriendin zou kopen, kregen we direct allemaal een glas champagne. De verkoopster was ook veel behulpzamer en de pasruimte aangenamer. Dus voor eenzelfde kostprijs was er toch wel wat verschil! Ik zou zeker aanraden om eens in Le Chapeau een afspraak te maken om is te gaan passen. Veel succes met de zoektocht! Groetjes, Annelies
|
|
donna
14-8-2009
|
24-1-2009 9:04:39
Ik denk dat le chapeau ook duurdere merken verkoopt en misschien daarom ook duurder lijkt. Ik heb een jurk van Ian Stuart gekozen, en die was inderdaad heel duur. Maar ik heb ook veel goedkopere jurken gepast, waarvan ook enkele hele mooie. En de ontvangst was inderdaad super! Nu hopen dat dat bij mijn pasbeurten zo blijft, hé
|
|
annelies
24-5-2009
|
24-1-2009 17:24:12
we zijn ook in le chapeau gaan kijken, het verschil is dat in sommige winkels je niets of een vaste prijs voor de retouches betaald. Maar bij le chapeau is het 20€/uur, heb je een kleed met kanten details, moeten die er eerst helemaal af voor het kan ingenomen worden, en dan weer alles met de hand opgenaaid!! Dus dan weet je eigenlijk nooit op voorhand wat het eindbedrag zal worden. bij mijn zus haar kleed bij pierre-yves was het 60€ voor de retouches, bij mij een half jaar later al 75€. Vond wel dat bij le chapeau ze heel vriendelijk waren, maar ons budget lag lager dan de andere dames, en we kregen dan ook een kleinere pasruimte,... ons budget schommelde rond de 1250€, en hun tegenreactie was dat de winkel kleren verkocht tussen de 1000 en 5000€, met andere woorden,...
veel plezier annelies
|
|
Tine
6-6-2009
|
25-1-2009 0:43:18
Hey Els,
Mijn bruidsjurk komt van bruidszaak Jagré in de Quellinstraat te Antwerpen. Het personeel is heel vriendelijk, en ik heb zonder afspraak verschillende jurken kunnen passen. De prijzen zijn afhankelijk van model enz. Mijn bruidsjurk heb ik onder de 1000 euro betaald. Ik zou er zeker langs passeren. Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat deze winkel een goede service geeft.
Tine 06/06/09
|
|
Katia
24-6-2009
|
25-1-2009 8:57:48
Hey, Is er iemand toevallig al naar La Sposa in Roeselare geweest? Zoja, wat zijn jullie ervaringen? Katia
|
|
veronique
13-9-2008
|
25-1-2009 11:01:14
Ik kan niet antwoorden op Els haar vraag, maar @Katia: ik kan niet vergelijken met Le Chapeau, maar ik vond La Sposa één van de beste winkels die ik gedaan heb: vlotte geduldige verkoopster die zelf voorstllen deed van kleedjes. Bij andere winkels moest (mocht?) ik uit de rekken kiezen, maar op de kapstok zo bijeengepakt vond ik mijn goesting niet. Zeker zo goed was Mia Monta - minder mooie winkel, maar ja, da's niet het belangrijkste hé, ze zijn daar tenminste niet de grote chiqué, met een kleiner budget voel je je wel meer op je gemak! Grts, Véro
|
|
Sarah
22-8-2009
|
25-1-2009 19:17:26
Hallo Els,
Ik ben bij lillian claes in herentals geweest en mijn trouwjurk kost 1295 euro plus 60 euro om het te laten vermaken.
En ik mag hem zoveel keer komen passen als ik wil.
groetjes
sarah
|
|
Inge
25-4-2009
|
3-2-2009 21:36:58
hey hey
hangt er ook een beetje af wat voor trouwkleed je wilt... Ik heb mijn gekleurd bruidskleed bij Jagré gehaald in Antwerpen. sleep en al :-D jurk en schoenen (gekleurd in kleur van mijn kleed) samen 650 euro....Fijne ontvangst, veel pasmogelijkheden, dikke aanrader!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|